مهاجرت

مهاجرت از ایران

مهاجرت

مهاجرت از ایران

چه کشوری برای مسافرت خوب هست

۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مسیر فوق العاده زیبای راه آهن در اروپا

کسانی که سفر با قطار را ترجیح می دهند، افرادی هستند که دوست دارند هنگام سفر دیدن طبیعت و زیبایی های آن را از دست ندهند. اروپا سرشار از طبیعت بکر و دیدنی است.
خط راه آهن سریع.السیر برنینا(Bernina) ، سوئیس به ایتالیا

در زیر ۵ مسیر زیبای راه آهن آمده است که هدفشان تنها جابجایی مسافر نیست. آنها می خواهند چشم انداز قاره سبز را نشان دهند. با تور اروپا سفر کنید و از دیدنی های اروپا لذت برید.
  • غلام مهاجری
  • ۰
  • ۰

ارزانترین مقاصد گردشگری در اروپا

اروپا یکی از گران قیمت ترین مقاصد گردشگری در جهان به شمار می رود. اما بالا بودن نرخ ارز و هزینه ها شامل سراسر قاره اروپا نمیشود.

پراگ


براساس تجزیه و تحلیل متخصصان و نظرسنجی از گردشگران ۱۲ شهری را که جزو بهترین نقاط کم هزینه در اروپا تعیین شده اند را برایتان نام خواهیم برد. با تور اروپا به این شهرهای زیبا سفر کنید. ارزانترین مقاصد گردشگری اروپا را بشناسیم
  • غلام مهاجری
  • ۰
  • ۰

بهترین مناطق اروپا برای ماه عسل

بعد از شروع زندگی خیلی از زوج ها تمایل دارند که به سفری رویایی و به یاد ماندنی بروند. پس از بررسی نظرات کارشناسان و صدها نفر از مسافران اروپا
جزیره سانتورینی یونان


، بهترین مناطق اروپا برای ماه عسل انتخاب شده اند که برایتان نام خواهیم برد تا این خاطره خوش روزهای اول برای همیشه و با لحظات رویایی در ذهن شما باقی بماند. با تور اروپا به این مکان های زیبا سفر کنید.
  • غلام مهاجری
  • ۰
  • ۰

بهترین شهرهای اروپا برای گذراندن تعطیلات تابستانی

فصل تابستان گرما و بی حوصلگی را به ارمغان می آورد. خیلی ها دوست دارند که تابستان هایشان را در یک جای خوش آب و هوا بگذرانند. اما معدود شهرهایی هستند که در این فصل برای مسافران ایده آل باشند. با توجه به نظر کارشناسان و گردشگران نقاط مختلف اروپا ، بهترین نقاط اروپا برای گذراندن تعطیلات تابستانی انتخاب شده اند که برایتان نام خواهیم برد. 
بهترین شهرهای اروپا برای گذراندن تعطیلات تابستانی

بهترین شهرهای اروپا برای گذراندن تعطیلات تابستانی

۱- پاریس Paris

آب و هوای پاریس در تابستان در یک کلمه خلاصه است: دلپذیر. تابستان پاریس با متوسط دمای بین ١٥ تا ٢٥ درجه‌ی سانتی‌گراد، گرم و دلپذیر و آفتابی است. بیشتر مردم پاریس تابستان هایشان را در اطراف رود سن و یا در کافه های فضای باز می گذرانند. در این فصل پاریس مملو از گردشگر می باشد، بنابراین رفتن به برج ایفل یا موزه لوور ممکن است از ازدحام جمعیت خسته شوید.

پاریس

پاریس

۲- نیس Nice

نیس در امتداد ساحل جنوب شرقی فرانسه است و یکی از زیباترین و بزرگترین شهرهای فرانسه به شمار می رود. با رفتن به نیس سفری به یاد ماندنی خواهید داشت. بوتیک های عجیب و غریب ، رستوران های معتبر و پر جنب و جوش و فراوانی جشنواره های تابستانی همچون فستیوال جاز می تواند خاطره ای شیرین برایتان رقم بزند.

نیس

نیس

۳- میکونوس Mykonos

میکونوس یکی از بهترین مکان های یونان است که می توانید تابستان را در آنجا بگذرانید. بسیاری از جشنواره ها و کنسرت های باز ، تئاتر و نمایشگاه های هنری در این فصل برگزار می شود. اما به دلیل ازدیاد گردشگران در این فصل، سفر به این جزیره یونانی تا حدودی گران است. گردشگران بسیاری با تور اروپا به این جزیره زیبا سفر می کنند.

میکونوس

میکونوس

۴- آمستردام Amsterdam

تابستان آمستردام، خوشایند با روزهای آفتابی با درجه حرارت بین ۲۰ تا ۲۵ درجه سانتیگراد است .مغازه ها ، خیابان های این شهر تا نیمه های شب باز می مانند. تابستان‌های هلند به توریست‌ها تعلق دارد. موزه‌ها رستوران‌ها و هتل‌ها پر از جهانگردان است. تابستان‌های هلند از نظر آب و هوا متعادل تر است. پیاده روی ، دوچرخه سواری و  سفر با قایق های تفریحی از تفریحات مردم آمستردام به شمار می رود.

 آمستردام

آمستردام

۵- مونیخ Munich

مونیخ دارای آب و هوای بسیار دل انگیز و طبیعت بسیار زیبایی است.مونیخ یکی از بهترین شهرهای اروپایی برای تعطیلات تابستان است. کیساهای باستانی و باغ های بزرگ از جمله جاذبه های گردشگری مونیخ به شمار می روند.

مونیخ

مونیخ

  • غلام مهاجری
  • ۰
  • ۰

 بی‌تردید فصل سرما، جذابیت و زیبایی خاص خود را دارد. اما بسیاری نیز از تجربه‌ی روزهای سرد و افسرده‌ی زمستانی دل‌زده شده و ترجیح می‌دهند مدتی را نیز در سواحل آفتابی و مناطق گرم سپری کنند.

اقامتگاه‌های برتر گرمسیری

کشورهای گرمسیری نیز در همین راستا از همه‌ی امکانات و قابلیت‌های خود استفاده می‌کنند تا آمار جذب گردشگران را به حداکثر رسانده و درآمد بیشتری از صنعت توریسم و گردشگری نصیب خود کنند.

  • غلام مهاجری
  • ۰
  • ۰

وقتی به روسیه فکر می‌کنید چه چیزی به ذهن‌تان خطور می‌کند؟ احتمالا توندرا (سرددشت) یا شاید هم برف؟ اما امروز ما می‌خواهیم به روسیه‌ای نگاه بیندازیم که هرگز قبلا ندیده‌اید. با علم به این که بزرگترین کشور جهان است، در چارچوب مرزهای آن تنوع فراوانی وجود دارد. روسیه فقط برف و یخ نیست! ۲۵ حقیقت درباره روسیه وجود دارد که احتمالا نمی‌دانستید.

۲۵. دریاچه بایکال

۲۵ حقیقت درباره روسیه که احتمالا نمی دانستید

دریاچه‌ی بایکال بیش از یک پنجم آب آشامیدنی یخ نزده‌‌ی جهان را دارا است. روسیه به عنوان یک کشور یک چهارم آب آشامیدنی یخ نزده‌ی جهان را در اختیار دارد.

  • غلام مهاجری