مهاجرت

مهاجرت از ایران

مهاجرت

مهاجرت از ایران

چه کشوری برای مسافرت خوب هست

  • ۰
  • ۰

مسیر فوق العاده زیبای راه آهن در اروپا

کسانی که سفر با قطار را ترجیح می دهند، افرادی هستند که دوست دارند هنگام سفر دیدن طبیعت و زیبایی های آن را از دست ندهند. اروپا سرشار از طبیعت بکر و دیدنی است.
خط راه آهن سریع.السیر برنینا(Bernina) ، سوئیس به ایتالیا

در زیر ۵ مسیر زیبای راه آهن آمده است که هدفشان تنها جابجایی مسافر نیست. آنها می خواهند چشم انداز قاره سبز را نشان دهند. با تور اروپا سفر کنید و از دیدنی های اروپا لذت برید.

خط راه آهن سریع السیر برنینا(Bernina) ، سوئیس به ایتالیا

clipart-train-4t9og8rte-qprطول این مسیر ۱۲۳ کیلومتر و مدت زمان طی کردن آن ۴ ساعت است. مسیری که از میان مناظر طبیعی مبهوت کننده، تونل ها، پل و دهکده.های زیبا می گذرد. از سوئیس تا بخش آلپ ایتالیا، نقاطی قرار گرفته اند که بینهایت دیدنی و چشم نواز هستند به طوری که مسیر کر(Chur,Coire) (مرکز بخش سوئیسی گرابیندین و قدیمی ترین شهر این کشور) به تیران، به عنوان بخشی از فهرست میراث جهانی شناخته می شود. آوریل بهترین ماه سال برای این سفر به شمار می آید.

خط راه آهن سریع السیر برنینا(Bernina)

خط راه آهن سریع.السیر برنینا(Bernina) ، سوئیس به ایتالیا

خط راه آهن سریع السیر برنینا(Bernina)

مادرید و اوویه دو(Oviedo) ، اسپانیا

۴۵۰6iyxj49pt-qpr کیلومتر مسیر سبز و دیدنی که سفر در مسیر آن ۵ ساعت به طول می انجامد. مسیری که از پایتخت کشور اسپانیا تا مرکز شاهزاده نشین آستوریاس طی می شود بسیار مورد توجه مسافران قرار گرفته است. ریل های راه آهن از میان دهکده های کوچک اسپانیایی عبور کرده و از نواحی ییلاق های بخش جنوبی اروپا می گذرد. در بخش آستوریاس مسافران با شگفتی های فراوانی مواجه و مبهوت زیبایی های نواحی کوهستانی پیکوس ده(Picos De)می شوند. بهار و پائیز زمان مطلوب برای سفر در این خط می باشند.

مادرید و اوویه دو(Oviedo) ، اسپانیا

مادرید و اوویه دو(Oviedo)

مادرید و اوویه دو(Oviedo) ، اسپانیا

مادرید و اوویه دو(Oviedo)

راه آهن راین غربی، آلمان

clipart-train-train_cute-qprاین مسیر ۱۸۵ کیلومتر امتداد داشته و بهترین فصول برای سفر در آن بهار و پائیز است. در این مسیر قطار با رودخانه راین همسفر می شود و در عین حال زیباترین چشم اندازهای این کشور را نیز در معرض دید مسافران قرار می دهد. سراشیب های سنگی که تاکستان ها بر آنها سایه افکنده اند و قلعه های قدیمی که بر فراز کوه ها واقع شده اند مناظر غالب این مسیر هستند، البته لازم است اشاره کنیم مسافران می توانند از قطار پیاده شده و از لوره لی دیدنی(Lorelei) که در نزدیکی سنت گوارشاوسن(St. Goarshausen) و در ارتفاع ۱۲۰ متری برفراز رودخانه راین قرار گرفته دیدن کنند.

راه آهن راین غربی، آلمان

راه آهن راین غربی

راه آهن راین غربی، آلمان

راه آهن راین غربی

مسیر قطار دس پیگنز(Des Pignes) ، فرانسه

images-qprطول این مسیر ۱۴۵ کیلومتر است که قطار ما آن را در مدت ۳ ساعت می پیماید. در مسیر این خط ریل خصوصی، مسافران از میان زیباترین نواحی کشور فرانسه عبور می کنند. از آنجایی که پرووانس(Provance) به دلیل طبیعت بکر و مناظر خوش و آب و رنگش به شهرت رسیده ، این سفر بی تردید ایده خوبی به شمار می رود. ترن ما در این مسیر از میان رودخانه های زلال، پل های دیدنی و دهکده های کوچک دوست داشتنی همچون سنت آندره لس آلپ(Les Alpes) و Entrevaux عبور می کند تا اینکه در انتهای مسیر به دیگنه لس بین(Digne Les Bein) یعنی مرکز ناحیه پرووانس رسیده و این سفر رویایی سرانجام به پایان می رسد.به جز زمستان سایر فصول برای این مسافرت ایده آل هستند.

مسیر قطار دس پیگنز(Des Pignes)

مسیر قطار دس پیگنز(Des Pignes)

مسیر قطار دس پیگنز(Des Pignes)

مسیر قطار دس پیگنز(Des Pignes)

مسیر راه آهن ونیز- مونیخ، ایتالیا، آلمان

train-clip-art-3-qprاین مسیر دیدنی ۴۵۰ کیلومتر امتداد داشته که این قطار آن را در مدت زمان ۷ ساعت طی می کند. بیشتر از آنچه که تصور کنید در مسیر این قطار یکسره که بدون توقف از ونیز به مونیخ می رود جذابیت و زیبایی نهفته است. با عبور از میان دره ها و دهکده های کوچک ایتالیایی، کوهستان آلپ و قله های پوشیده از برف سرانجام در پایان راه به ایالت باواریای آلمان یعنی زیباترین بخش این کشور می رسیم، در اینجا قطار در امتداد رودخانه ایزارکو(Isarco) به حرکت خود ادامه می دهد، آن هم در پناه سایه هایی از دولومیت ( ماده معدنی شفافی که از کربنات کلسیم و منیزیم تشکیل شده است) که به طوری خاص تراش خورده اند. در تمام فصول سال مسیری چشم نواز پیش روی مسافران گسترده شده ولی بی شک فصل بهار و پائیز آن دیدنی تر هستند.

مسیر راه آهن ونیز- مونیخ، ایتالیا، آلمان

مسیر راه آهن ونیز- مونیخ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی