مهاجرت

مهاجرت از ایران

مهاجرت

مهاجرت از ایران

چه کشوری برای مسافرت خوب هست

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بهترین شهرهای چین برای زندگی | Best Chinese Cities for Life

به هر حال برای هر کسی در زندگی این اتفاق پیش آمده است که قصد عوض کردن محیط زندگی خود و زندگی در شهر و کشوری دیگر را داشته باشد. یکی از گزینه های افراد برای تغییر شهر و کشور خود برای محل زندگی، چین است. این کشور به واسطه ی قدرت اقتصادی و پهناوری سرزمینش، یکی از گزینه های پیش روی خیلی از کسانی است که قصد مهاجرت به دیگر کشورهای جهان را دارند. اگر شما هم علاقه مندید که درباره ی بهترین شهرهای چین برای زندگی و همچنین بررسی شرایط این شهرها و انتخاب بهترین بین آن ها اطلاعات داشته باشید، در ادامه با ما در الی گشت همراه باشید.


بهترین شهرهای چین برای زندگی ، بررسی شرایط بهترین شهرها

بررسی شرایط بهترین شهرهای چین برای زندگی

چین شهرهای بسیار زیادی دارد که از بیشتر آن ها می توان به عناوین مختلفی یاد کرد. یک شهر پر از جاذبه است، یک شهر غذایش متفاوت است، شهری دیگر پر است از بازارهای مختلف لباس و خیلی از تعاریف و صفات دیگر هست که می توان به شهرهای مختلف چین نسبت داد. معمولا از بین تمامی این شهرها، پکن که پایتخت است و شانگهای که یکی از قطب های اقتصادی این کشور است، به عنوان بهترین شهرهای چین برای زندگی معرفی می شوند. البته تنها شهرهای مناسب برای زندگی این دو شهر نیستند و بررسی شرایط بهترین شهرها چندین شهر مختلف در چین را در انتخاب های پیش روی ما قرار می دهد. حال ما می خواهیم تا ۴ تا از بهترین شهرهای چین برای زندگی را از بین شهرهای مختلف این کشور به شما معرفی نماییم.

  • غلام مهاجری
  • ۰
  • ۰


مهاجرت به چین چطور و چگونه است؟


شرایط و دلایل مهاجرت به چین

چین کشوری پهناور در آسیا با میراث غنی و آثار تاریخی باشکوه می باشد که به دلیل تنوع بالا در جاذبه های تاریخی و طبیعی که دارد سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند. در این بین کسانی هستند که چین را نه برای تفریح بلکه برای زندگی انتخاب می کنند. با توجه به قوانینی که این کشور برای مهاجرین خود دارد ما در این مطلب از مجله ی گردشگری الی گشت قصد داریم درباره مهاجرت به چین صحبت کنیم. برای مهاجرت به چین بسته به این که هدف شما برای ورود به چین چه چیزی است، نوع ویزا فرق دارد چرا که چند نوع ویزا برای تابعیت و اقامت در چین وجود دارد. در صورتی که قصد مهاجرت به چین را دارید با ما در ادامه ی این مطلب همراه باشید.


مهاجرت به چین

شرایط مهاجرت به چین

  • غلام مهاجری
  • ۰
  • ۰


بهترین زمان سفر به چین، چهارمین کشور پهناور دنیا

چین کشوری پهناور در شرق قاره آسیا است که در سال های اخیر با پیشرفت های چشمگیری که داشته توانسته موج عظیمی از گردشگران خارجی را به سمت کشور خود روانه سازد. در این کشور شرایط آب و هوایی گوناگونی بر بخش های مختلف آن حاکم است که می تواند بر میزان سفرهای خارجی آن تاثیر گذار باشد، همچنین جشنواره های مختلفی که در این کشور برگزار می شود و فصل های حراج که مختص خرید هستند هر کدام به نوبه ی خود می توانند دلیلی مناسب برای سفر به چین باشند. از همین رو ما در این مطلب از مجله ی گردشگری الی گشت قصد داریم تا بهترین زمان سفر به چین از حیث هر کدام از دلایل بالا بررسی کنیم تا شما عزیزان بنابر نیاز و هدفتان برنامه ی سفری خود را تنظیم کنید و سفری هدفمند و عالی را تجربه کنید. با ما در ادامه ی این مطلب همراه باشید.




کشور چین

بهترین زمان سفر به چین از نظر آب و هوایی

  • غلام مهاجری
  • ۰
  • ۰


مهاجرت بی دردسر به ۶ کشور محبوب دنیا

گذشتن از زندگی و خاطرات کشوری که در آن زندگی می کنیم کار آسانی نیست. قوانین سخت مهاجرتی اغلب کشورهای پیشرفته هم بر این سختی اضافه می کند. در این مقاله قصد داریم شما را با ۶ کشوری که دردسر کمتری برای مهاجرت و اخذ اقامت دائم دارند، آشنا کنیم. با الی گشت همراه باشید.

مهاجرت ۱

۱- ایتالیا

 

  • غلام مهاجری