مهاجرت

مهاجرت از ایران

مهاجرت

مهاجرت از ایران

چه کشوری برای مسافرت خوب هست

  • ۰
  • ۰

بهترین مناطق اروپا برای ماه عسل

بعد از شروع زندگی خیلی از زوج ها تمایل دارند که به سفری رویایی و به یاد ماندنی بروند. پس از بررسی نظرات کارشناسان و صدها نفر از مسافران اروپا
جزیره سانتورینی یونان


، بهترین مناطق اروپا برای ماه عسل انتخاب شده اند که برایتان نام خواهیم برد تا این خاطره خوش روزهای اول برای همیشه و با لحظات رویایی در ذهن شما باقی بماند. با تور اروپا به این مکان های زیبا سفر کنید.

۱- سانتورینی Santorini

سانتورینی یکی از زیباترین جزایر یونان است و برای غروب زیبا ، هتل های خوب و سفری عاشقانه در جهان معروف است. زوج ها در سواحل قرمز و سیاه و سفید این جزیره قدم می زنند و لحظاتی عاشقانه را تجربه خواهند کرد.

جزیره سانتورینی یونان

۲- ونیز Venice

ونیز با کانال های شهری ، گوندولا و غذاهای ایتالیایی ، سفری رویایی برای گذراندن ماه عسل برایتان رقم خواهد زد. اما به دلیل محبوبیت این شهر ، اقامت در یک هتل لوکس می تواند برایتان بسیار گران باشد.

ونیز

ونیز

۳- کرت Crete

برای گردشگران دنیا کرت جایی است برای دریا و سواحل و مناظر بدیع و زیبای آن. جزیره‌ی کرت، با آب‌وهوای گرم و معتدل، یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفرهای بهار و تابستان و همچنین ماه عسل است.

کرت

کرت

۴– بورا بورا Bora Bora

بورا بورا یکی از جزایر بادپناه جزیره‌های سوسایتی پلینزی فرانسه و یکی از مناطق آنسوی دریاهای فرانسه در اقیانوس آرام است. از آن به عنوان زیباترین جای جهان یاد می‌شود و مکانی رویایی برای ماه عسل است اما قیمت هتل در این جزیره خیلی بالاست. آیا می توانید هزینه زیادی برای یک ماه عسل به یاد ماندنی بپردازید؟

بورا بورا

بورا بورا

۵- فلورانس Florence

فلورانس یکی از شهرهایی است که برای هنر و غذاهایش مشهور است. این شهر یکی از محبوب ترین شهرهای اروپایی برای سفر ماه عسل است.

فلورانس

فلورانس

۶- تاهیتی Tahiti

تاهیتی بزرگ‌ترین جزیرهٔ در گروه‌جزیرهٔ پولینزی فرانسه از کشور فرادریایی است که در جزایر سوسایتی در اقیانوس آرام قرار دارد. تاهیتی با سواحل شن و ماسه و بهترین غذاهای فرانسوی مکانی زیبا برای زوج هاست.

تاهیتی

تاهیتی

۷- جزایر ویرجین بریتانیا British Virgin Islands

جزایر ویرجین بریتانیا، بخشی از یک مجمع الجزایر آتشفشانی در دریای کارائیب ، قلمرو های خارج از کشور بریتانیا است. سفر به BVIs بسیار گران قیمت است، اما برای زوج های تازه ازدواج کرده برای گذراندن لحظاتی خاطره انگیز بسیار ایده آل است.

جزایر ویرجین بریتانیا

جزایر ویرجین بریتانیا

۸- پاریس Paris

برای بسیاری، پاریس هدف نهایی ماه عسل است. سفر به پاریس به تحقق پیوستن یک رویاست؛ دیداری از یک دوست ندیده‌ی خوب. پاریس دیدنی‌است؛ دوست داشتنی‌است. اما برای سفر به این شهر باید هزینه زیادی را پرداخت کنید.

پاریس

پاریس

۹-مادرید Madrid

پایتخت اسپانیا بزرگ و شلوغ است اما تاپاس های خوشمزه ، نوشیدنی های فراوان و فلامنکو باعث شده است که مادرید بسیار محبوب باشد. همچنین هتل های مادرید در سطح جهانی هستند.

مادرید

مادرید

۱۰- آنگویلا Anguilla

آنگویلا جزیره ای در دریای کارائیب، شرق جزایر ویرجین بریتانیاست. سفرهای دریایی ، ویلاهای لوکس و هتل های درجه یک باعث شده است که این جزایر بسیار محبوب زوج های جوان شود.

آنگویلا

آنگویلا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی