مهاجرت

مهاجرت از ایران

مهاجرت

مهاجرت از ایران

چه کشوری برای مسافرت خوب هست

  • ۰
  • ۰


شرایط اعزام دانشجو و تحصیل در اسپانیا به چه صورت است

اگر قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارید و یکی از کشورهای مورد نظر شما تحصیل در اسپانیا می باشد ٬ تحصیل در اسپانیا را در مرکز مشاوره بصیرا نهاد دنبال کنید .

Image result for ‫مهاجرت برای تحصیل در خارج‬‎

معرفی کشور اسپانیا

کشور اسپانیا یکی از پر طرفدارترین کشورها برای علاقمندان به تحصیل در کشورهای خارجی است و در هر سال، هزاران دانشجوی بین المللی را جذب می نماید. اسپانیا به علاقمندان، مجموعه ای از تجربه محیط های تاریخی و مدرن عرضه می کند و امکان تجربه ای فرهنگی را برای آنان محیا می کند. سابقه آموزش عالی در اسپانیا، به قرون وسطا باز می گردد و دانشجویان اکنون در اسپانیا، شواهدی از فرهنگ های اروپایی و عربی را مشاهده خواهند کرد. اسپانیا میزبان ۱۳ شهر است که در لیست میراث جهانی قرار دارند و این کشور مشهور است که در هر سال، ۳۰۰ روز از آسمان آفتابی بهره مند است. اسپانیا نیز از یک اقتصاد رقابتی برخوردار است که این کشور را در مقام نهم در اقتصاد جهان قرار می دهد. برای آشنایی با فضای آموزشی اسپانیا، تعداد زیادی از دانشجویان ترجیح می دهند حداقل یک ترم را در این کشور تحصیل کنند.

 

تحصیل در اسپانیا

تحصیلات در اسپانیا در دانشگاههای دولتی برای تمامی دانش پژوهان و داوطلبان بین المللی رایگان است. البته درواقع نه بدین معنا که ۱۰۰ %رایگان باشد، بلکه داوطلبین شهریه ی بسیار پایین تری از دانشگاههای خصوصی و دیگر دانشگاههای اروپایی پرداخت می نمایند. به عنوان مثال برای مقطع کارشناسی ارشد هر ترم بین ۵۰۰-۸۰۰ یورو در هر ترم نسبت به هر رشته میباشد. اغلب دانشگاه ها در اسپانیا دوره های خود را به زبان اسپانیولی عرضه میکنند. در نتیجه فراگیری این زبان برای تحصیل الزامی میباشد. البته بعضی از دانشگاه ها دوره هایی را به زبان انگلیسی و فرانسوی نیز ارائه میدهند، که شرایط پذیرش انها نیز دارا بودن اطلاعات پایه زبان اسپانیولی میباشد

 

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی اسپانیا 

  • ۱-اخذ پذیرش از یکی از دانشگاه های اسپانیا
  • ۲-ترجمه مدارک تحصیلی
  • ۳-گواهی صحت پزشکی
  • ۴-گواهی عدم سو پیشینه
  • ۵-کپی اجاره منزل در کشور مقصد
  • ۶-تمکن مالی از بانک
  • ۷-فیش حقوقی حامی مالی شما

 

نکات پایانی تحصیل در اسپانیا 

نکته بسیار مهم این است که ممکن است هزینه تحصیل در اسپانیا اندک باشد اما این به این معنا نمی باشد که شما هزینه زندگی را هم نمی پردازید ، در صورتی که هزینه های زندگی مثل هزینه اجاره خانه ،آب و برق ب تلفن به عهده خود دانشجویی است که میخواهد در اسپانیا درس بخواند. تحصیل در اسپانیا دارای مزایا و معایبی میباشد که از نمونه مزایای آن میتوان به آب و هوای مساعد اشاره نمود و از جمله معایب آن میتوان به رنکینگ پایین دانشگاهایش نسبت به آمریکا و انگلستان اشاره نمود. شما قبل از هر اقدامی در زمینه تحصیل در اسپانیا باید تمامی جزئیات را در رابطه با تحصیل در اسپانیا بدانید و تا زمانی که دقیقا نسبت به تحصیل در اسپانیا آگاهی به دست نیاوردید نمیتوانید مطمئن باشید که تصمیم مناسبی گرفته اید.

 

مشاوره اعزام دانشجو و تحصیل در خارج از کشور

مرکز مشاوره بصیرانهاد امکان مشاوره حضوری پذیرش و هزینه تحصیل در خارج از کشور ، بورسیه تحصیلی ، شرایط زندگی و هزینه در خارج از کشور  و… را در ۴ شعبه شرق ، غرب و شمال تهران و همچنین کرج را برای شما مراجعین گرامی فراهم نموده است ، جهت دریافت نوبت و وقت قبلی می توانید از ساعت ۹ صبح الی ۱۱ شب با شماره ۲۲۶۳۳۰۲۲–۰۲۱ تماس حاصل فرمایید . همچنین اگر نیاز به مشاوره تلفنی ( استان تهران ) پذیرش و هزینه تحصیل در خارج از کشور ، بورسیه تحصیلی ، شرایط زندگی و هزینه در خارج از کشور و… دارید همه روزه (حتی ایام تعطیل) می توانید از تلفن ثابت و بدون کد یا صفر با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۶۶۱ تماس حاصل فرمایید . همچنین جهت مشاوره تلفنی ( شهرستان ) می توانید با تلگرام مرکز مشاوره بصیرا نهاد به آیدی BasiraID پیام ارسال نمایید .

  • ۹۷/۱۰/۲۹
  • غلام مهاجری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی