مهاجرت

مهاجرت از ایران

مهاجرت

مهاجرت از ایران

چه کشوری برای مسافرت خوب هست

  • ۰
  • ۰


بورسیه دکتری و پذیرش در دانشگاه استرالیا چه شرایطی دارد

Image result for ‫مهاجرت برای تحصیل در خارج‬‎

اگر مایل به اخذ بورسیه تحصیلی در مقطع دکتری و رشته های حقوق ، محیط زیست ، هنز و مهندسی از دانشگاه استرالیا نظیر DEAKIN می باشید ، با مرکز مشاوره بصیرا نهاد در ادامه همراه باشید .

بورسیه دانشگاه استرالیا در مقطع دکتری

معرفی کشور استرالیا :

کشور مشترک‌ المنافع استرالیا (انگلیسی Commonwealth of Australia) کشوری است توسعه یافته در نیمکره جنوبی. این کشور با ۷٬۶۸۶٬۸۵۰ کیلومتر مربع وسعت، ششمین کشور پهناور دنیا است. استرالیا یکی از قلمروهای همسود است و در سال ۱۹۰۱ از بریتانیای کبیر استقلال یافته‌است. پایتخت استرالیا شهر کانبرا است، شهری که در آن مجلس کشور و خانه فرماندار کل قرار دارد. او به صورت تشریفاتی و به نمایندگی ملکه الیزابت دوم ریاست دولت را در استرالیا به عهده دارد. در عمل نخست وزیر منتخب در کنار دولت و مجلس اداره کشور را در دست دارند. استرالیا از نظر مساحت دومین کشور پهناور عضو مجموعه اتحادیه کشورهای همسود است.

ایالات و قلمروهای استرالیا

NSW – 1 نیو ساوت ولز بامرکزیت سیدنی
QLD -2 کوئینزلند با مرکزیت بریزبن
SA – 3 استرالیای جنوبی با مرکزیت آدلاید
TAS – 4 تاسمانی با مرکزیت هوبارت
VIC- 5 ایالت ویکتوریا با مرکزیت ملبورن
WA -6 استرالیای غربی با مرکزیت پرت
NT -7 قلمرو سرزمین شمالی با مرکزیت داروین
ACT – 8 سرزمین پایتخت استرالیا شامل شهر کانبرا و اطراف آن.


زبان و خط استرالیا

زبان مردم استرالیا انگلیسی با گویش استرالیایی است و اختلاف بسیار کمی بین گویش مردم مناطق مختلف وجود دارد. زبانهایی مانند ژاپنی در بین مهاجران استرالیا کم و بیش رواج دارد.خط رایج در استرالیا انگلیسی است.


بورسیه دکتری در دانشگاه DEAKIN استرالیا 

دانشگاه دیکین دانشگاهی عمومی واقع در ایالت ویکتوریا استرالیا می باشد که در سال ۱۹۷۴ تأسیس گردیده است. این مرکز علمی به افتخار آلفرد دیکین، رهبر جنبش فدراسیون استرالیا و دومین نخست وزیر این کشور، دیکین نام گرفته است. دانشگاه دیکین علاوه بر ۴ پردیس، مراکز آموزشی متعددی نیز در ایالت ویکتوریا در اختیار دارد. این دانشگاه یکی از دانشگاه های تحقیقاتی استرالیا به شمار می آید و در زمینه های تحقیقاتی متعددی چون مواد پیشرفته، بیوتکنولوژی، ساخت محیط، بیماری های سالخوردگی، تبعیت و جهانی شدن، سیستم های هوشمند، مدیریت منابع طبیعی، فعالیت های جسمی و تغذیه، آموزش و پرورش، و نیز سلامت روانی و اجتماعی به سرعت در حال پیشرفت می باشد.

دانشگاه دیکین همواره ارتباط بسیار نزدیکی با گروه های مختلف کسب و کار به ویژه صنایع داشته تا از کیفیت آموزش ها و مهارت های ارائه شده خود به دانشجویان اطمینان حاصل نماید. این دانشگاه جهت رفاه حال دانشجویان خود امکانات متعددی چون کتابخانه های بزرگ، کتاب فروشی، سایت کامپیوتری شبانه روزی، مرکز پزشکی، مرکز مشاوره، امکانات مذهبی برای مذاهب مختلف، سالن غذاخوری و نیز کافی شاپ را در اختیار ایشان قرار می دهد. لازم به ذکر است که این مرکز علمی از امکانات تفریحی ورزشی مناسبی نیز برخوردار است که از آن دسته می توان به بدنسازی، تنیس، دو و میدانی، راگبی، کریکت، فوتبال، تیراندازی و گلف اشاره نمود.

مقطع بورسیه : دکتری

موضوع بورسیه : مطالعه رشته های ارائه شده توسط دانشگاه استرالیا

ملیت : دانش آموزان بین المللی

 

دو نوع از کمک هزینه تحصیلی وجود دارد : 

  • کمک هزینه تحصیلی RTP که توسط دولت فدرال استرالیا تامین می شود.
  • کمک هزینه تحصیلی DUPR که توسط دانشگاه DEAKIN تامین می شود.

 

میزان بورسیه دانشگاه استرالیا :

-۱ ۲۶۶۸۲ دلار در هر سال و معاف از مالیات.-۲کمک هزینه رفت و آمد از $ ۵۰۰ تا $ ۱،۵۰۰۱۲-۳ هفته مرخصی استعلاجی بیمه.

 

آخرین مهلت ارسال تقاضا دانشگاه استرالیا :

  • دانشکده هنر: ۲۰۱۷ اکتبر ۳۱برابر با سه شنبه , ۹ آبان ۱۳۹۶
  • دانشکده حقوق : ۲۰۱۷ سپتامبر ۳۰ برابر با شنبه , ۸ مهر ۱۳۹۶
  • دانشکده سلامت: ۲۰۱۷ اکتبر ۳۱ (متقاضیان داخلی) سه شنبه , ۹ آبان ۱۳۹۶
  • و ۲۰۱۷ ژوئیه ۳۱ (متقاضیان بین المللی) دوشنبه , ۹ مرداد ۱۳۹۶
  • دانشکده علوم، مهندسی و محیط زیست: ۲۰۱۷ اکتبر ۳۱ سه شنبه , ۹ آبان ۱۳۹۶

 

مشاوره اعزام دانشجو و تحصیل در خارج از کشور

مرکز مشاوره بصیرانهاد امکان مشاوره حضوری پذیرش و هزینه تحصیل در خارج از کشور ، بورسیه تحصیلی ، شرایط زندگی و هزینه در خارج از کشور  و… را در ۴ شعبه شرق ، غرب و شمال تهران و همچنین کرج را برای شما مراجعین گرامی فراهم نموده است ، جهت دریافت نوبت و وقت قبلی می توانید از ساعت ۹ صبح الی ۱۱ شب با شماره ۲۲۶۳۳۰۲۲–۰۲۱ تماس حاصل فرمایید . همچنین اگر نیاز به مشاوره تلفنی ( استان تهران ) پذیرش و هزینه تحصیل در خارج از کشور ، بورسیه تحصیلی ، شرایط زندگی و هزینه در خارج از کشور و… دارید همه روزه (حتی ایام تعطیل) می توانید از تلفن ثابت و بدون کد یا صفر با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۶۶۱ تماس حاصل فرمایید . همچنین جهت مشاوره تلفنی ( شهرستان ) می توانید با تلگرام مرکز مشاوره بصیرا نهاد به آیدی BasiraID پیام ارسال نمایید .

  • ۹۷/۱۰/۲۴
  • غلام مهاجری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی