مهاجرت

مهاجرت از ایران

مهاجرت

مهاجرت از ایران

چه کشوری برای مسافرت خوب هست

  • ۰
  • ۰


 مراکز خرید ترکیه و مرکز خرید جدید AVM وان

با توجه به توریستی بودن منطقه وان و استقبالی که هموطنان ایرانی از سفر به این شهر داشته اند ، در تیر ماه سال 1393 با هزینه ای بالغ بر 50 میلیون دلار سنگ بنای احداث فروشگاه AVM گذاشته شد. البته عبارت AVM مخفف ALIS VERIS MERKEZI – مرکز داد و ستد – است و این مرکز خرید در واقع اولین مرکز مدرن و جدید فروشگاهی در شهر وان می باشد. معماری این پروژه بر عهده  Ugur  ÇETİN  بود.
 

این مرکز بزرگ در سی هزار متر مربع و با 95 فروشگاه الکترونیک،  لباس و کفش، طبقه ناهار خوری ، رستوران  و کافه  ، زمین های بازی و… اواخر سال 2015 افتتاح گردید.

 

به لحاظ مکانی ، این مکان تقریبا در مرکز شهر وان واقع است . از تقاطع خیابانهای کاظم کارا بکیر و جمهوریت ، بطرف جنوب خیابان جمهوریت بروید (بر عکس مسیر میدان بش یول)


 

این هم برای آندسته از عزیزان که بلافاصله خواهند پرسید : چقدر باید پیاده برویم؟!؟ از سر چهار راه باید 650 متر طی طریق بفرمائید. حدود 800 قدم متوسط و یا 8 دقیقه پیاده روی آرام !

 

جانمایی فروشگاهها و برند های طبقه ی زیر همکف

 

جانمایی فروشگاهها و برند های طبقه ی همکف

 

جانمایی فروشگاهها و برند های طبقه ی اول

 

جانمایی فروشگاهها و برند های طبقه ی دوم

 

نگران بالا و پایین رفتن از پله نباشید . پله برقی هم دارد!

 

و شهر بازی برای کودکان دلبندتان

سفر خوبی را برایتان آرزو میکنیم . با عضویت در کانال تلگرام سایت میتوانید در جریان آخرین اخبار سفر زمینی به ترکیه قرار بگیرید . از دوستان کپی کار و منشی های پرکار آژانس ها هم بابت واتر مارک عکسها عذر خواهی میکنم. انشاء الله به (کبیری!) خودشون ما رو عفو کنند .

  • ۹۷/۰۹/۲۴
  • غلام مهاجری

نظرات (۱)

زندگی سراسر انتخاب است.
انتخاب لحظه ای به جای لحظه ای دیگر.
انتخاب بدمان را بر پای شانس و انتخاب خوبمان را بر پای مهارت میگذاریم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی