مهاجرت

مهاجرت از ایران

مهاجرت

مهاجرت از ایران

چه کشوری برای مسافرت خوب هست

  • ۰
  • ۰

 تفریحات رایگان در مادرید اسپانیا چیست

 

مادرید با رستورانهای متنوع و تفریحات ارزان میتونه یه شهر مقرون به صرفه برای کسانی باشه، که بودجه کمی برای سفر دارن و یا میخوان در هزینه ها صرفه جویی کنن. اصن چرا پول خرج کنید وقتی لازم نیست؟ ۵ تا از تفریحات رایگان در مادرید اسپانیا را بشناسید..

 پل تاور مادرید

  • سری به یکی از پارک های مادرید بزنید!

در اطراف دریاچه قدم بزنید و یا از کاخ شیشه ای پالاسیو دکریستال در رتیرو بازدید کنین. شاید یکی از بهترین مکانهای دیدنی شهر مادرید برای پیک نیک و بعدازظهر آفتابی باشه. کاسا دو کمپ در غرب مادرید، با مساحت تقریبی ۸ مایلی، یک مکان عالی برای دوچرخه سواری و پیاده روی هستش. اگه میخواین تور اروپا رو بدون ترک کردن اسپانیا تجربه کنین، به پارک اروپا برین که در چند مایلی خارج شهر واقع شده و ماکت ۱۸ بای اروپایی مثل برج ایفل، آبشار تروی و پل تاور رو در اونجا خواهید دید.

پارک های اسپانیا


  • در تور کاخ و کلیساهای مادرید شرکت کنید!

اگه خسته نشدین، میتونین تور پیاده روی در کال مایر رو ادامه بدین تا بتونین از کلیسای آل مودنا و پالاسیو رئال بازدید کنین. هر دوی اینها بناهای تاریخی هستن که میتونین زمان زیادی برای پیاده روی در اطراف آ«ها صرف کنین. باغ های سابانتینی در اطراف کاخ تصویری زیبا برای سلفی گرفتن داره.

کلیساهای اسپانیا

کلیساهای مادرید


  • به موزه ای رایگان سر بزنید!

مادرید شهری پر از موزه هستش  که این موزه ها در برخی از روزها ورودی رایگان دارن. موزه ها و گالری های کوچکتری هم هست که همیشه رایگان هستن. موزه دل پرادو، موزه ناسیونال سنترو دل رینا صوفیا، و موزه تیسن از موزه های رایگانی هستن که به شما پیشنهاد میکنیم از دست ندین!


  • به پیاده روی در کنار رودخانه بپردازید!

مادرید ریو یک رودخانه ای هستش که به تازگی احداث شده که میتونین در اونجا پیاده روی کنین، قدم بزنین، سوار تلکابین شوید و از بالای رود مانزانارس رد شوید. همچنین یک مکان ساحلی کوچک هم داره که میتونین در روزهای آفتابی اونجا استراحت کنین. اگه به دنبال تفریحات خانوادگی هستین، عاشق اینجا خواهید شد چرا که ۱۷ منطقه بازی برای کودکان در نظر گرفته شده.

رودخانه مادرید

رودخانه های اسپانیا


  • از معبد مصری ددبود بازدید کنید!

معابد مصری اولین چیزی نیست که وقتی به اسپانیا فکر کنید در ذهن بیاد، اما معبد ددبود یکی از معروف ترین معابد مصری هستش. این معبد به تازگی آجر به آجرش بازسازی شده. هرچند چیزی زیادی داخل معبد برای دیدن وجود نداره ولی ورودی معبد رایگان هستش و میتونین در اطراف پارک یا برکه اون قدم بزنین و از کلیساها، کاخ سلطنتی و و پارک کاسا دو کمپ دیدن کنین.

معبد مصری

معبد مصری

  • ۹۷/۰۸/۱۹
  • غلام مهاجری

نظرات (۱)

خیلی عالی و زیبا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی