مهاجرت

مهاجرت از ایران

مهاجرت

مهاجرت از ایران

چه کشوری برای مسافرت خوب هست

  • ۰
  • ۰

 

آتن پایتخت پر جنب و جوش یونان، جایی ست که قدیمی ترین بناهای باستانی در کنار سازه های مدرن قرار گرفته. این شهر جاذبه های فراوانی واسه ماجراجویان تاریخ، علاقمندان به تفریحات ساحلی و طبیعت داره.جاذبه های آتن

ولی اگر بودجه شما برای بازدید از یونان کم هستش، تفریحات رایگان زیادی در شهر آتن وجود داره که میتونین ازش لذت ببرین. ۵ تا از تفریحات آتن بدون هیچ هزینه ای! رو در اینجا به شما معرفی میکنیم:

 

  • در باغ ملی آتن گم شوید!

این پارک مرکزی در آتن در نزدیکی ساختمان پارلمان در سینتاگما قرار داره. در اینجا علاوه بر یک فضای سرسبز یه موزه باستانی، یک برکه کوچک، باغ وحش و کافه، به مسافران تور یونان ارائه میکنه. اینجا میتونین یه پیک نیک خونوادگی فراموش نشدنی رقم بزنین.

باغ ملی آتن


  • از نمای بی نظیر شهر لذت ببرید!

آتن به لطف تنوع در پوشش گیاهی، دارای تپه های سرسبز زیادی هستش که میتونین از اون بالا برین و از نمای شهر از زمین گرفته تا دریا لذت ببرین. تپه آکروپلیس بهشتی برای روزهای گرم هستش که نمای خیره کننده ای از بندر پیرائوس ارائه می کنه. بعد از بازدید از آکروپلیس در وراهاکیا استراحت کنین، جایی که مکانی آرامش بخش با ویوی عالی هستش.

دیدنیهای آتن

نمای شهر آتن

بیشتر بخوانید: ۵ تا از تفریحات یونان کدامند!


  • در تور رایگان شهر ثبت نام کنید!

فقط به خاطر اینکه بودجه کمی دارین، به این معنی نیس که نمیتونین از سفرتون لذت ببرین. یه سری تورهای پیاده روی رایگان وجود داره که میتونین در اون ثبت نام کنین و تجربه خوبی از سفر به یادگار بذارین. این تورها توسط افراد محلی اداره میشه و رازهای حیرت انگیزی از  آتن ، پایتخت یونان رو برای شما فاش می کنن.

تور آتن

تورهای پیاده روی در آتن


  • از موزه ها با ورودی رایگان بازدید کنید!

موزه هایی در آتن وجود دارن که بدون هیچ هزینه ای میتوانید از آنها دیدن کنین. به طور مثال گالری شهرداری آتن در میدان کوموندورو، آثار هنری هنرمندان معروف یونان رو به نمایش میذاره. یا موزه ابزار معروف موسیقی که شامل کلکسیون ۱۲۰۰ ابزار موسیقی یونانی میشه.

موزه های آتن

موزه های آتن


  • در محله آنافیوتیکا و پلاکا گم شوید!

پلاکا قدیمی ترین محله آتن واقع در مرکز شهر  در نزدیکی آکروپلیس هستش. یک خیابان زیبا شبیه محله های شهر نافپلیو با خانه های سنتی کوچک جایی فوق العاده برای قدم زدن به شمار میره. یادتون باشه حتمن از محله آنافیوتیکا هم بازدید کنین چرا که جذابیت تاریخی این مکان زبانزد خاص و عام هستش.

محله پلاکا آتن

محله پلاکا یونان

  • ۹۷/۰۸/۱۴
  • غلام مهاجری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی