مهاجرت

مهاجرت از ایران

مهاجرت

مهاجرت از ایران

چه کشوری برای مسافرت خوب هست

  • ۰
  • ۰

هامبورگ به خاطر خیابانهای خرید لوکس، هتلهای باشکوه، و رستورانهای فوق العاده خوب معروف هستش ولی این شهر یه عالمه تفریحات جذاب برای گردشگران تور اروپا داره که میخوان سفری ارزان و مقرون به صرفه داشته باشن. ۵ تفریح رایگان در هامبورگ را از دست ندهید!

 هامبورگ

  • سری به بندر هامبورگ بزنید!

هامبورگ یک شهر بندری هستش و بندر آن سومین بندر بزرگ در دنیاست ( بعد از لندن و نیویورک).. بهتره برای کشف شهر هامبورگ از این بندر شروع کنین. در کنار خط ساحلی سنت پلی قدم بزنین و از غرفه های اونجا ساندویچ ساحلی بخرین. در نزدیکی اسکله یک مجموعه خانه قدیمی تاریخی قرار داره که بزرگترین مجموعه ساختمانهای قدیمی دنیاست و ۱۰۰ سال قدمت داره. قبلا در اونجا ابریشم و ادیوه جات فروخته میشد و همین باعث ثروتمند شدن شهر شد. در بین سنگفرش های آجری قرمز رنگ قدم بزنین و از نمای ساختمانها، کانال ها و پل ها لذت ببرین.

بندر هامبورگ


  • از بازار ماهی هامبورگ دیدن کنید!

غذاهای دریایی تازه، میوه های عجیب و غریب، آجیل های خوشمزه، و ماهی های متنوع در بازار ماهی هامبورگ یکی از اولویت های سفر واسه شکموها هستش. این بازار روزهای یکشنبه بین ۵ تا ۹ صبح برگزار میشه. پس باید زود از خواب بیدار بشین و با قایق به اینجا برین.

بازارهای هامبورگ

بازار ماهی هامبورگ


  • بندر جدید هافن سیتی هامبورگ را فراموش نکنید!

آینده هامبورگ رو در هافنسیتی ببینین. این بزرگترین پروژه ساختمانی اروپا در قرن بیست و یکم هستش. این شهر بندری با ۱۵۵ هکتار، انتظار میره با هزاران آپارتمان ساحلی جدید، رستوران، فروشگاه و غیره جمعیت رو دو برابر کنه. این پروژه بلند پروازانه تا سال ۲۰۲۵ تمام میشه ولی همین حالا هم میتونین معماری بی نظیر ساختمانها رو ببینین.

عکس هافن سیتی

بندر جدید هانفسیتی

بیشتر بخوانید: اطلاعات مهم برای سفر به هامبورگ


  • به تماشای کلیسای سنت میشل بروید!

کلیسای سنت مایکل به سبک باروک یکی از جاذبه های گردشگری هامبورگ به شمار میره. این کلیسا که توسط محلی ها “میشل” نامیده میشه، بین سالهای ۱۶۴۸ تا ۱۶۶۱ ساخته شد و یکی از معروف ترین کلیساهای شمال آلمان هستش. فضای داخلی به رنگ طلایی و سفیده و ۳۰۰۰ صندلی داره . میهمانان تور هامبورگ میتونن از پله های این کلیسا بالا برن و نمای خیره کننده ای از شهر هامبورگ و بندر ببینن.

کلیساهای آلمان

کلیسای میشل

بیشتر بدانید: آب و هوای هامبورگ


  • از تفریحات مجانی فستیوال DOM لذت ببرید!

فستیوال دم  از قرن ۱۴ در هامبورگ برگزار میشه و یکی از محبوب ترین نمایشگاه های تفریحی در شمال آلمان به شمار میره. این جشن سه بار در ماه هستش (زمستان، تابستان، بهار) و میتونین با خانواده برای کنسرت های زنده و بازی های مهیج به اینجا بیاین. اگه میخواین پول خرج نکنین، میتونین به طور رایگان از تماشای آتش بازی و سایر بازی ها لذت ببرین.

فستیوال های آلمان

فستیوال دم، هامبورگ

  • ۹۷/۰۸/۰۴
  • غلام مهاجری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی