مهاجرت

مهاجرت از ایران

مهاجرت

مهاجرت از ایران

چه کشوری برای مسافرت خوب هست

  • ۰
  • ۰

تفریحات رایگان در کشورهای گرانقیمت اروپایی چیست

 

لندن، پاریس، رم آمستردام بهترین مسیرهای سفر در تور اروپا می باشند و لازمه که بدونین چه کارهایی در این کشورهای گرون ، رایگان هستش.. در اینجا لیستی از تفریحات برتر اروپا رو بهتون ارائه می کنیم که بدون پرداخت هیچ هزینه ای  در این شهرهای اروپایی میتونین ازش لذت ببرین و صرفه جویی کنین. تفریحات رایگان در کشورهای گرانقیمت اروپایی! رو بشناسین.

 تور پاریس

  • تفریحات رایگان در پاریس

پاریس یه شهر گران در اوپا هستش ولی این بدان معنی نیستش که قراره شما در سفرتون به این شهر ورشکست بشین. از تفریحات محبوب در پاریس میتونم به بازدید از استراحتگاه انسانهای مهمی مثل اسکار وایلد و جیم موریسون، تماشای رایگان فیلم پارک دولا ویلت، گشت و گذار ساحلی، والیبال ساحلی و بازدید از موزه لوور پاریس در جمعه شب ها اشاره کنم.

مراکز تفریحی پاریس


  • تفریحات رایگان در لندن

لندن هم جایی هستش که میشه در هزینه ها صرفه جویی کرد. یک سری از تفریحات بامزه در این شهر شامل تماشای مردم در کامدن، بازدید از بازارهای محلی، عکس گرفتن از غذاهای فوق العاده در روستای بریکستون، وقت گذارنی در موزه بریتیش و تماشای نوازندگان خیابانی میشه.

مراکز تفریحی انگلیس

مراکز تفریحی لندن


  • تفریحات رایگان در رم

ایتالیا یه جای فوق العاده دوست داشتنی از نظر مسافرا هستش و یه عالمه جاذبه گردشگری باحال و توپ داره. یکی از بهترین مکانها در ایتالیا برای خوش گذرونی و لذت بردن از تفریحات رایگان رم هستش. در این شهر انواع تفریحات ساحلی و موزه های رایگان رو خواهید دید که بدون صرف هیچ هزینه ای میتونین ازش لذت ببرین.

مراکز تفریحی ایتالیا

مراکز تفریحی رم


  • تفریحات رایگان در برلین

برلین یه شهر فوق العاده باحال و دوست داشتنی برای گرفتن عکسهای خیابانی هستش، البته اگه نخوایم اول از موزه های دیدنی اون حرف بزنیم. آثار هنری بازارهای برلین رو به طور رایگان ببینین یا در گالری ایست ساید قم بزنین. دیوار برلین هم واسه خودش یه پا موزه هستش که خیلی ها طرفدارشن. به جزیره مزوه برلین هم سری بزنین و از پنج موزه و کلیسای برلین هم دیدن کنین.

مراکز تفریحی آلمان

مراکز تفریحی برلین

بیشتر بدانید: ۵ تا از تفریحات رایگان آلمان


  • تفریحات رایگان در مادرید

مادرید ی شهر شگفت انگیز برای سفر هستش که با هزینه کمی میتونین ازش لذت ببرین. مادید پایتخت اسپانیا، کلی تفریحات رایگان داره که میتونه شما رو سرگرم نگه داره. ورودی کاخ سلطنتی مادرید در روزهای چهارشنبه رایگانه، موزه گاوبازی هم هرروز رایگان هستش. پارک ال رتیرو هم از بهترین جاهای دیدنی اسپانیا به شمار میره که نباید اون رو از دست بدهید!

مراکز تفریحی اسپانیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی