مهاجرت

مهاجرت از ایران

مهاجرت

مهاجرت از ایران

چه کشوری برای مسافرت خوب هست

  • ۰
  • ۰

 قبل از سفر به ونیز ایتالیا باید چه چیزهایی را بدانیم


ونیز با ساختمانهای تاریخی و کانال های باشکوه، یکی از معروف ترین جاذبه های ایتالیا به شمار میره. این شهر شناور روی آب شامل ۱۱۷ جزیره کوچک کیشه که با کانال و پل به هم متصل شدند. سفر به ونیز ایتالیا میتونه مثل یه رویا باشه ولی بهتره یه نکاتی رو در این سفر رعایت کنین تا تجربه شیرین تری از سفر در ذهنتون به یادگار بذاره. آنچه قبل از سفر به ونیز، ایتالیا باید بدانید!

 سفر به ایتالیا

ترفندهای تهیه بلیط کشتی را بدانید!

یک بلیط یکطرفه برای گشت و گذار یکساعته حدود ۶٫۵۰ یورو واستون آب میخوره. در مکانی که باید سوار بشین، کیوسک هایی هستن که این بلیط رو یک یورو گرون تر میفروشن. اگه سوار بشین و فراموش کنین که به خدمه بگین که بلیط تهیه نکردین شاید حدود ۶۰ یورو واستون هزینه برداره. اگر بلیط خودتون رو از دستگاه های مختص بلیط کشتی خریداری کنین، ارزون تره و در داخل کشتی هم دستگاه برای تایید بلیط شما وجود داره. اگر زیاد از این وسایل نقلیه استفاده کنین، بهتره قبل از سفر ، پاسپورت وسایل نقلیه عمومی ایتالیا رو تهیه کنین!

کشتی ایتالیا

بیشتر بدانید: کانال بزرگ ونیز در ایتالیا


هتل خود را در نزدیکی ایستگاه تاکسی های آبی رزرو کنید!

حداقل دوشب از اقامتتون رو در ونیز بمونین و هتلی در نزدیکی ایستگاه تاکسی های آبی بگیرین. مثلا هتل پلازو ویتوری تنها ۵ دقیقه تا ایستگاه آبی ریالتو و سن مارکو فاصله داره. این هتل موقعیت فوق العاده برای کشف جاذبه های ونیز مثل پیازا سن مارکو، ریوا دگلی اسکاویانی و پل افسوس! داره.

همچنین اتاقهای بزرگی داره، دسترسی به اینترنت وای فای امکان پذیره، کارکنان مهربانی داره و صبحانه خوشمزه ای هم سرو می کنن. حدودا شبی ۱۰۰ دلار برای شما هزینه داره و همونطور که میدونین هزینه ها همیشه در فصل تابستان افزایش پیدا می کنه.

دیدنیهای ونیز

تاکسی آبی ، ونیز


سری به جزایر خارجی بزنید!

برخی از زیباترین مکانها ونیز در جزایر خارجی اش قرار دارن. جزایر کوچک بورانو و مورانو را به هیچ وجه از دست ندین! یک روز را به جزیره گردی بگذرانین و نهار را در یکی از این جزیره های زیبای ونیز نوش جان کنین. اگه عاشق ماهی و غذاهای دریایی هستین، رستوران گاتو نرو در بورانو را امتحان کنین. و اگه به دنبال تعطیلاتی ساحلی و بی نظیر هستین، به لیدو برین.

جزایر ونیز

کانال گرند، ونیز


گم شوید!

حتی با بهترین هوش مسیریبای هم در کوچه پس کوچه های ونیز گم خواهید شد. گوگل مپ هم حتی گاهی شما رو گمراه می کنه و شما رو به کوچه های بن بست می رسونه. اینجوری بیشتر بهتون خوش می گذره و میتونین خیلی از جاذبه های ایتالیا رو به طور کاملا اتفاقی ببینین.

تور ارزان ایتالیا

ونیز، ایتالیا


سحر خیز باشید!

سعی کنین در ایتالیا و به خصوص ونیز زود از خواب بیدار بشین. در واقع ونیز جایی هستش که جت لگ (همون بی خوابی به دلیل تفاوت زمانی) نه تنها اذیتتون نمی کنه بلکه خیلی هم به درد میخوره و میتونین کلی جای جدید کشف کنین و لذت ببرین. اول صبح پیازا سن مارکو (میدان سنت مارکس) خیلی خلوته ولی بعدازظهر اونقد شلوغه که نمیشه حتی یه عکس گرفت

جاذبه های توریستی ایتالیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی