مهاجرت

مهاجرت از ایران

مهاجرت

مهاجرت از ایران

چه کشوری برای مسافرت خوب هست

  • ۰
  • ۰

چگونه یک هفته در ایتالیا تفریح کنیم و وقت بگذرانیم

خدای من! ایتالیا… یک کشور پر از گنجینه های حیرت انگیز، غذای خوشمزه، و مناظر رنگارنگ که تمام وقت شما رو سرگرم می کنه. متاسفانه بیشتر مسافران تور ایتالیا برای بازدید از این جاذبه های خیره کننده وقت کم میارن..

جاذبه های ایتالیا

بعضی ها شاید تنها یک هفته وقت داشته باشن. هرچند یک هفته نمیتونه زمان کافی برای ایتالیا باشه ولی بهتر از هیچیه. با یک برنامه ریزی هوشمندانه، میتونین از جاذبه های کشور میشل آنجلو و بورگیاس دیدن کنین. با ما باشین تا بهتون بگیم چگونه یک هفته در ایتالیا را بگذرانیم!

 

  • ونیز (۲ شب)

سفر یک هفته ای به ایتالیا رو از ونیز شروع می کنیم، چه چیزی میتونه رمانتیک تر از گشت و گذار در کانال بزرگ ونیز، مهمترین جاذبه گردشگری ونیز باشه؟ و همزمان یه نفرم باشه که واستون توی قایق آواز بخونه! از زیر پل ریالتو رد بشین و یادتون باشه با پای پیاده از روی این پل هم عبور کنین. کاخ سگ ها یکی از ساختمانهای تاریخی ونیز، هم از دست ندین! توی این کاخ آثار معماری و هنری از معروف ترین هنرمندان ایتالیایی رو خواهید دید. راستی از پل افسوس ها هم دیدن کنین ، جایی که کاخ رو به زندان متصل می کنه. کلیسای سنت مارک هم در همان نزدیکی هستش.

ونیز

بیشتر بخوانید: آنچه قبل از سفر به ونیز باید بدانید!


  • پیزا (توقفی کوتاه)

در مسیر ونیز به فلورانس، یک توقف کوتاه و عالی در پیزا داشته باشین. البته که دلتان نمیخواهد برج کج پیزا را از دست بدهید. این برج ساعت متعلق به کلیسایی در پیازا دل دومو هستش که از قبل از اینکه ساخت و سازش کامل بشه شروع به کج شدن کرد! در اطراف یکی از بهترین میدان های شهر پیزا، پیازار دل میراکولی، پرسه بزنید و از ساختمان های زیبای اون دیدن کنین.

پیزا

برج پیزا


  • فلورانس (۳ شب)

فلورانس معروف به مهد رنسانس، برجسته ترین شاهکارهای هنری دنیا رو در خود جای داده. از موزه های بزرگی مثل اوفیزی، بارگلو و کتابخانه سن لورنزو دیدن کنین، جایی که آثار معماری میشل آنجلو وجود داره. کلیسای سانتا کورچه و سانتا ماریا نولو، یه جورایی گالری هنری هم به شمار میرن. از تمام گنجینه های هنری فلورانس بازدید کنین.

عکس فلورانس

فلورانس

بیشتر بدانید: ورونا، شهر عشق ایتالیا


  • سینا (سفر یکروزه)

با یک سفر یک روزه از فلورانس به سینا، از شهری هنری به مکانی تاریخی برین که یکی از دوست داشتنی ترین شهرهای قرون وسطی در اروپا هستش. از ال کامپو میدان مرکزی شهر شروع کنین که به خاطر مسابقات اسب سواری معروفه. اگر طرفدار جیمز باند باشین، این میدان و مسابقات رو در فیلم های اون دیدین. اگه پر انرژی هستین، ۵۰۰ پله برین تا به بالای پل مانگیا برسین که نمایی فوق العاده از سینا رو ارائه می کنه.

شهرهای ایتالیا

سینا


  • رم (دو شب)

با وجود اینکه دو هفته شما داره به پایان میرسه، رم با اون همه زیبایی حقش نیست که کمتر از دو شب بهش اختصاص بدین. پس به سمت فواره تروی برین و یک سکه داخل اون بندازین و آرزو کنین که یک روز دوباره به اونجا برگردین! بعد از آن به شهر واتیکان و میدان سنت پیتر برین. از جاذبه های رم میتونیم به پانتئون، کلوسیوم و قلعه رم باستان اشاره کنیم. رم پر از باغهای زیبا هستش و میتونین روز اخر سفر از طبیعت زیبای اون لذت ببرین.

جاذبه های گردشگری ایتالیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی