مهاجرت

مهاجرت از ایران

مهاجرت

مهاجرت از ایران

چه کشوری برای مسافرت خوب هست

  • ۰
  • ۰

 بهترین زمان سفر به ایتالیا چه زمانی است

واسه یه تعطیلات مدیترانه ای در تور اروپا آماده این؟ ایتالیا از میلان گرفته تا سیسیل، یکی از بهترین جاذبه های روی زمین به شمار میره. این کشور با تاریخ جذاب، زیبایی طبیعی نفسگیر، غذای لذیذ، تفریحات بی پایان، در تمام ۳۶۵ روز سال گردشگر به خودش جذب می کنه.

میتونین به ساحل کالا ماریولو برین، بازارهای کریسمس آئوستا رو کشف کنین، یا در اطراف ویرانه های رم پرسه بزنین، در هر حال میتونین یک تعطیلات رویایی در هر فصل از سال که باشه رو در ایتالیا رقم بزنین. ولی میخوام بهتون بگم که بهترین زمان سفر به ایتالیا کدام است!

 

  • تابستان در ایتالیا

ژوئن – آگوست

در طول ماه های گرم تابستان، فستیوال های مختلف در سراسر ایتالیا برگزار می شه و همیشه یه دلیلی برای جشن گرفتن هست. ۲ ژوئن میتونین به جشن ملی ایتالیا (فستا دلا ریپابلیکا) برین و یا به تماشای آتش بازی (فراگوستا) در ۱۵ آگوست بنشینید.

به هرحال فرصت های زیادی واسه خوشگذرونی هست و به همین دلیل تابستان فصل اوج گردشگری (پیک سیزن) در ایتالیا به شمار میره. در تابستان اکثر ایتالیایی ها به مناطق کوهستانی و حومه شهرها ییلاق می کنن، پس اگه رویای نشستن در کافه کنار اهالی ایتالیا رو دارین، یه وقت دیگه رو برای سفر به ایتالیا انتخاب کنین.

ایتالیا ایتالیا

بندر ایتالیا

بیشتر بدانید: چگونه یک هفته در ایتالیا را بگذرانیم؟

  • پاییز در ایتالیا

سپتامبر _ نوامبر

ماه های پاییزی در ایتالیا خیلی باشکوهه. توی مناطق شمالی در فصل پاییز و ماه سپتامبر دمای هوا در بعدازظهرها به ۷۰s میرسه. با اینکه جاهای توریستی ایتالیا مثل رم، فلورانس، ونیز و سواحل آمالفی در طول ماه اکتبر شلوغ پلوغه، با گذشت زمان از تعداد مسافرا توی کشور کاسته میشه.

فستیوال غذاهای محلی که ساگرس نامیده میشه در پاییز برگزار میشه. از خودتون با ترافل، شکلات، شیرینی و آجیل پذیرایی کنین و لذت ببرین. در اواسط اکتبر تا نوامبر ، یادتون نره سری به مزارع انگور ایتالیا هم بزنین و رنگهای خیره کننده پاییزی رو ببینین.

پاییز در ایتالیا

لا دولچه ویتا، ایتالیا


  • زمستان در ایتالیا

دسامبر _ مارس

از اونجایی که در زمستان شلوغی ها به حداقل میرسه، میتونین با خیال راحت از موزه ها و گالری ها دیدن کنین.  فستیوال های تئاتر و اپرا در این فصل برگزار میشه پس میتونین خودتون رو در فرهنگ ایتالیایی غرق کنین. هفته اول دسامبر ، بهترین زمان خرید در ایتالیا هستش. در تور ایتالیا به دنبال جایی برای اسکی هستین؟ برخلاف فرانسه، ایتالیا به خاطر تفریحگاه های اسکی معروفه.

زمستان در ایتالیا

سواحل ایتالیا


  • بهار در ایتالیا

آوریل _ می

ایتالیا در طول بهار در بهترین حالت خود هستش. گل ها شکوفه زدن،خیابانها پر شده از نمایشگاه های بهاری.. میتونین در ماه های آوریل و می از طبیعتی رنگارنگ و بی نظیری ایتالیا نهایت لذت رو ببرین.

در ضمن عاشق غذاهای بهاری ایتالیا خواهید شد. آشپزی در ایتالیا فصلی هستش و در هر فصل غذاهای منحصر به فردی سرو میشه. به تپه های سرسبز رم برین وتوت فرنگی ها خوشمزه اش رو امتحان کنین و یا به مزارع انگور برین و طعم واقعی انگور را بچشید!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی