مهاجرت

مهاجرت از ایران

مهاجرت

مهاجرت از ایران

چه کشوری برای مسافرت خوب هست

  • ۰
  • ۰

دلایل رد ویزا شینگن چیست و چگونه ویزا شینگن رد می کنند

درخواست ویزای شینگن در بهترین حالت هم یه روند اعصاب خوردکن داره: مطمئن نیستین که اسناد درستی در دست دارین یا نه، ممکنه یک اشتباه شما رو در لیست ریجکت قرار بده یا اینکه با نگرانی منتظر جواب هستین.  در بدترین حالت هم تهیه ویزا شینگن کاملا گیج کننده هستش: بخری اوقات نمیشه فهمید چرا ویزای یه نفر رد میشه یا قبول میشه!

شینگن


همونطور که در دلایل رد ویزا شینگن (قسمت اول) گفتیم، در اینجا میخوایم به طور کامل تری کمکتون کنیم تا همه حدس و گمان ها و اشتباهات رو به حداقل برسونیم . موارد زیادی رو بررسی کردیم تا دلیل اصلی رد شدن ویزا رو پیدا کنیم و با کارشناسان صحبت کردیم که چطور میشه از این اشتباهات جلوگیری کرد. چرا ویزای شینگن ریجکت میشه؟ به ۶ دلیل!

 

۱٫هدف سفر شما شفاف نیست!

ده ها دلیل برای رد شدن ویزای شینگن وجود داره یعنی ممکنه شرایط و اهداف اقامتتون ارائه نشده باشه. در درخواست ویزای شما باید توضیح بدین که چرا میخواین به منطقه شینگن سفر کنین و مدارک ارائه شده شما باید این توضیحات رو تایید کنه.

تجربه سفر قبلی شما هم میتونه مفید باشه، و گفته میشه که در برخی موارد کسانی که سابقه سفر قبلی کمتری دارن، درخواست ویزای اونا رد میشه! کنسول ویزای شینگن به این قضیه مشکوک میشه که چرا کسی که تابحال به هیچیک از مناطق اطراف سفر نکرده، یهو تصمیم سفر به اروپا رو میگیره.

هدف سفر

  • چطور از این اشتباه جلوگیری کنیم؟

یک نامه ضمیمه فرم درخواست ویزای خود کنید  که این سوالات رو جواب بده: با کی سفر میکنین؟ در منطقه شینگن چکاری میخواین انجام بدین؟ چه زمانی تصمیم به سفر دارین؟ در طول سفرتون کجا خواهید ماند؟ چرا میخواین سفر کنین؟ چطور میخواین برای اقامتتون هزینه کنین؟

مطمئن بشین که اسناد و مدارکی که میفرستین با توضیحات نامه همخوانی داشته باشه. اگه برای کنفرانس میرین، دعوتنامه و کپی از رزرواسیون هتل در اون نزدیکی رو ضمیمه کنین. کسانی که میخوان از خانواده دیدن کنن، مدارک ارتباط خانوادگی یا کپی از کارت شناسایی رو ارائه کنن. اگر به منظور گردش به منطقه شینگن سفر میکنین، در مورد مکانهای دیدنی و تورهای تفریحی مورد نظرتون توضیح بدین.

مدارک مالی را ارائه نداده اید!

این دلیل رد درخواست یعنی شما مدارک معیشت کافی برای مدت زمان اقامت یا بازگشت به کشور مبدا در نظر گرفته نشده. باید ثابت کنین که بودجه کافی برای سفر و برگشت رو دارین. هزنیه معیشت با توجه به کشوری که به اونجا میرین و هتلهاش متفاوته.

ویزای شینگن

مدارک مالی

  • چطور از این اشتباه جلوگیری کنیم!

راههای زیادی برای ارائه مدارک مالی برای ویزای شینگن وجود داره. شما باید قادر به ارائه گزارشات مالی یک ماه اخیر، کارت اعتباری، چک مسافرتی، مدارک پرداختی و استخدامی و مدارک اسپانسر هزینه های سفرتون باشین.

٫ اسناد مسافرتی اشتباه یا غیر قابل اعتماد ارائه کردید!

یک سند مسافرتی جعلی، تقلبی و اشتباه ، قابل اعتماد نیستش و درخواست ویزای شما رد میشه. بدانید که مسئولین سفارت، با هتل شما تماس میگیرن و برنامه سفر شما رو چک میکنن و بعد تایید میکنن که پرواز شما قانونی هستش. نه تنها درخواستتون رد میشه بلکه اعتماد اونها رو نسبت به خودتون سلب می کنین.

ویازی شینگن

اسناد مسافرتی اشتباه

  • چطور از این اشتباه جلوگیری کنیم!

اگر نمیخواین قبل از تایید ویزای شینگن، روی پول رزرو پرواز و هتل ریسک کنین، از یک رزرو معتبر و معروف استفاده کنین. اینجوری دیگه خطر از دست دادن پول شما در رزرو هتل و پرواز وجود نداره. در نامه ضمیمه درخواست بنویشین که سندی در این زمینه در دسترس نیست.

بیمه مسافرتی شما کافی نیست!

یادتون باشه که باید مدارک بیمه معتبر درمانی و مسافرتی داشته باشین تا بتونین ویزای شینگن بگیرین. بیمه سفر یکی از ملزومات ویزا هستش و باید بیمه درمانی در بیمارستان و محل اقامت و کشور مبدا و مقصد رو تحت پوشش قرار بده. و باید تمام کشورهای منطقه شینگن رو پوشش بده.

رد ویزای شینگن

بیمه مسافرتی

  • چطور از این اشتباه جلوگیری کنیم!

یک بیمه ویزای شینگن انتخاب کنین که مخصوص شما طراحی شده باشه. اینجوری مطمئن میشین که هزینه های پیش بین شده رو پوشش میده، اگر که اتفاقی در طول سفرتون رخ بده.  اسناد اصلی رو ارسال کنین. برخی از شرکت های بیمه ویزای شینگن این امکان رو دارن که در صورت عدم تایید هزینه رو به شما برگردونن.


۵٫مقامات رسمی سفارت در مورد هدف بازگشت شما متقاعد نشدند!

این اشتباه در صورتی رخ میده که شما قصد ترک کشور رو قبل از اتمام مدت ویزا داشته باشین و توضیحات قانع کننده ای ارائه ندین. به طور خلاصه، مقامات ویزا مطمئن نیستن که بعد از سفر به کشورتون برگردین. اینجوری میخوان از افرادی که بدون مجوز کار میکنن یا بیشتر از وقت ویزا می مونن جلوگیری کنن.

دلایل رد ویزای شینگن

هدف بازگشت

  • چطور از این اشتباه جلوگیری کنیم!

باید مدارک کافی برای بازگشت ارائه بدین و برخی اوقات فقط پرواز برگشت کافی نیستش. باید مدارک استخدامی در کشور خودتون رو ارائه بدین یا اینکه صاحب ملک هستین یا اینکه دانشجو هستین. باید حتما مدارکی دال بر بازگشت شما به کشور خوتون وجود داشته باشه تا از مهاجرت غیرقانونی شما جلوگیری کنن.


۶٫روند رسمی فایل شما خطا داشته است!

مقامات سفارت انسان هستن و انسان هم جائز الخطاست. شاید گاهی اطلاعات فایل شما رو اشتباه وارد کنن. ممکنه گاهی مثلا به خاطر عدم تایید هتل مورد نظر، درخواست شما رد بشه.

ویزا

خطای انسانی

  • چطور از این اشتباه جلوگیری کنیم!

هیچ راهی برای خطاهای انسانی وجود نداره. ولی میتونین مطمئن بشین که درخواست شما هیچ ایرادی نداره و درخواست تجدید نظر و اعتراض به رد ویزای شینگن بدین.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی