مهاجرت

مهاجرت از ایران

مهاجرت

مهاجرت از ایران

چه کشوری برای مسافرت خوب هست

  • ۰
  • ۰

بهترین زمان خرید در ایتالیا چه فصلی است

همه دنیا میدونن که ایتالیا کشور مد و فشن هستش. میلانی ها سالیانه میلیون ها خرج لباس پوشیدن می کنن. ولی یه رازهایی درباره خرید در ایتالیا هست که هیشکی نمیدونه: اینکه انها شکارچی حراجی ها هستن! انها عاشق عمده فروشی هایی هستن که اجناس را به قیمت ارزان به فروش میرسانن. دو دوره حراجی در سال در ایتالیا برگزار میشه : تابستان و زمستان که هر یک به مدت ۶ تا ۸ هفته طول میکشه.. بهترین زمان خرید در ایتالیا چه فصلی میتونه باشه! رو نمیدونین؟ پس با ما همراه باشین.

مراکز خرید ایتالیا

خرید در ایتالیا

  • حراج زمستانی در ایتالیا

بسیاری از گردشگران تور ایتالیا در ماه ژانویه از این کشور دور می مونن، چون تصور میکنن که آب و هوای ایتالیا در این فصل از سال مناسب سفر نیست. ولی واقعیت این هستش که اگر عاشق خرید کردن هستید، ژانویه یکی از بهترین ماه های سال برای خرید در ایتالیا به شمار میره. دوره حراج زمستانی از ماه ژانویه شروع میشه و تا اواسط فوریه ادامه پیدا می کنه.

ایتالیا

فروشگاه های ایتالیا


  • حراج تابستانی در ایتالیا

ماه جولای در دوره حراج تابستانی، نیز یکی دیگر از ماه های محبوب برای سفر به ایتالیا به شمار میره. به قدری حراجی های متنوع در سراسر ایتالیا وجود داره که بین اونها گیج خواهید شد. این فصل میتونه تجربه فوق العاده ای خرید ارزان در این کشور برای شما رقم بزنه. دوره حراج تابستان از ماه جولای شروع میشه و تا اواسط آگوست ادامه پیدا میکنه.

ایتالیا

برند ورساچی، ایتالیا

آنچه درباره خرید در ایتالیا باید بدانید!

  1. SALDI کلمه ای هستش که هر جای ایتالیا که برین اون رو میبینین ، پس همین الان معنیشو یاد بگیرین. این کلمه به معنای حراجی هستش. پس اگر بر روی شیشه مغازه ها این کلمه رو دیدین، یعنی اونجا فروش ویژه با تخفیف فوق العاده در انتظارتونه.
  2. تاریخ هر حراجی در هر سال و در هر منطقه متفاوته. ینی ممکنه این هفته در میلان حراجی باز بشه و هفته آینده در رم..
  3. جالبه که قیمت های حراجی در طول این دوره همچنان کاهش پیدا میکنه، برای همین خریداران سعی میکنن زمانی بیان که ارزان ترین جنس رو بخرن.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی