مهاجرت

مهاجرت از ایران

مهاجرت

مهاجرت از ایران

چه کشوری برای مسافرت خوب هست

  • ۰
  • ۰

قبل از سفر به ایتالیا باید چه چیزهایی را بدانیم


ایتالیا فراتر از یک کشور است.. اگر به دنبال کمال گرایی نسیتید، پس به ایتالیا نروید. این کشور با جاذبه های خیره کننده و سواحل بی نظیر ، تعطیلاتی رویایی برای شما رقم خواهد زد. اگر نمیدانید در ایتالیا چه تفریحاتی وجود دارد با ما باشید.آنچه در ایتالیا باید انجام دهید!

 تفریحات در رم

یک ماشین فیات کرایه کنید و در رم گشتی بزنید!

آیا دوست دارید که در ایتالیا رانندگی را تجربه کنید، در حالی که انگار در فیلم های دهه ۵۰ هستید؟ پس این رویای خود را با تور فیات های رنگی ایتالیا به حقیقت تبدیل کنید. راهنمای تور شما را به جاهای بکر و زیبای شهر رم مثل باغ پرتقال یا تپه اونتین را نشان میدهد و میتوانید از منظره فراموش نشدنی کلیسای سنت پیتر لذت ببرید.

فیات ۵۰۰ در رم

از سینکو تره در ساعات خلوت دیدن کنید!

زیبایی این ۵ روستای ماهیگری رنگارنگ، به این دلیل است که از راه دریا به همدیگر متصل هستند. بهترین راه برای بازدید از اینجا یک پیاده روی ساحلی می باشد ولی اگر از شلوغی بدتان می آید میتوان به گشت و گذار از راه دریا بپردازید. میتوانید یک قایق و یک کاپیتان از بندرها کرایه کنید. سینکو تره در فصل های اوج گردشگری بسیار شلوغ می شود، پس برای دور ماندن از شلوغی در فصل های لوسیزن سفر کنید.

تفریحات ایتالیا

سینکوتره ایتالیا

از کوه های آتفشانی سیسیل بالا بروید!

اگر عاشق آتش بازی هستید، تور پیاده روی به سیسیل و جزایر آتفشانی آئولین، خوراک شماست. دهانه مرکزی این آتشفشان که دائما از آن دود بیرون می آید، ولکانو نامیده می شود. استرومبلی یک جزیر مخروطی شکل است و کوه اتنا یکی از بزرگترین آتشفشان های فعال در دنیاست. میتوانید از این کوه بالا بروید و جریان گذازه ها و فواره های آتشفشانی را از نزدیک ببینید. بعد از آن میتوانید در شهر ساحلی و تاریخی تائورمینا استراحت کنید.

مراکز تفریحی ایتالیا

کوه اتنا، سیسیل

در بولوگنا، پاستا درست کنید!

آیا دلتان میخواهد یک پاستا به سبک ایتالیایی درست کنید؟ خب اگر تابحال به دنبال یادگیری آن بوده اید، اکنون زمانش فرا رسیده است. در موسسه آشپزی بولوگنا به شما آموزش داده می شود که چطور خودتان یک پاستای خوشمزه بپزید و  از آن لذت ببرید.

موسسه آشپزی ایتالیا

غذاهای بولوگنا

در سواحل آمالفی رانندگی کنید!

رانندگی در سواحل آمالفی، بین کوه و دریا، تجربه ای فراموش نشدنی خواهد بود. در طول شما یک لحظه هم از توجه به رنگ های زیبای مدیترانه ای، با نمای کلبه های بی شمار، درختان لیمو و مناظر کوهستانی غافل نخواهید شد. به سمت شهر ساحلی پوسیتانو رانندگی کنیدیا به ارتفاعات راولو بروید و از ویلاهای باشکوه و تفریحات بی نظیر آن لذت ببرید.

عکس سواحل ایتالیا

سواحل آمالفی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی