مهاجرت

مهاجرت از ایران

مهاجرت

مهاجرت از ایران

چه کشوری برای مسافرت خوب هست

  • ۰
  • ۰

میخواین برای سفر به اسپانیا برنامه ریزی کنین و نمیدونین بهترین زمان مسافرت به این کشور کی هستش؟ در واقع بستگی به شما داره که بخواین چه کاری در اسپانیا انجام بدین:

 

هتل های ارزان اسپانیا

 

بهترین وقت سفر به اسپانیا برای لم دادن کنار ساحل و یا گشت و گذار در شهرها و پیاده روی یکسان نیست. در اینجا با توجه به هدف شما از سفر ، ارزان ترین و بهترین زمان سفر به اسپانیا! رو طبقه کردیم. پس با ما باشین.

 

  • بهترین زمان برای هتل های ارزان اسپانیا!

ماه های جولای و آگوست، اولین فصل های توریستی در سراسر اسپانیا به شمار میرن و این در قیمت هتلها و اتاق های اجاره ای مشهود هستش. هتلهای اسپانیا در ماه های ژانویه و فوریه ارزان میشن، اگرچه اوایل بهار و اواخر پاییز، در بسیاری از موارد نسبت به تابستان ارزان تر هستن. بهتره بدونین که هفته ای به نام سمانا سانتا یا “هفته مقدس” در عید نیز قیمت ها افزایش پیدا می کنه.

هتل های اسپانیا

 


  • بهترین زمان برای لذت بردن از سواحل اسپانیا!

تابستان در اسپانیا به طور باورنکردنی هوا گرم میشه و در برخی نقاط گاهی تا ۴۰ درجه میرسه و در طول روز دلتون میخواد از آفتاب دور باشین. اگه میخواین آب وهوا معتدل تر باشه، اواخر بهار و اوایل پاییز ، بهترین زمان برای لم دادن کنار سواحل کاستا دل سول هستش.

عکس سواحل اسپانیا

سواحل اسپانیا


  • بهترین زمان برای لذت بردن از موسیقی زنده در اسپانیا!

اگه میخواین در طول بازدید از اسپانیا از فستیوال موسیقی لذت ببرین، بدون شک بهار و اوایل تابستان بهترین وقت رفتن به این کشوره. فستیوال ها سونار، پریماورا، بیلبائو و مد کول بین ماه های ژوئن  تا جولای برگزار میشن ، درست قبل از اینکه هوا خیلی گرم بشه.

فستیوال های اسپانیا

فستیوال موسیقی، اسپانیا

 


  • بهترین زمان برای بازدید از جاذبه های مادرید و بارسلونا!

همانطور که میدونین ، مادرید و بارسلونا، دو تا از بزرگترین شهرهای کشور اسپانیا، بهترین تفریحات فرهنگی و شبانه رو به مسافران ارائه می کنند. اگه میخواین از موزه ها و گالری های هنری بازدید کنین، و به محله گوتیک و یا مثلث طلایی برین، بهترین وقت فصل زمستانه که خلوت تر هم هستش. بهار و پاییز هم پیشنهاد میشه البته اگه با بارش باران مشکلی ندارین.

جاذبه های بارسلونا

بارسلونا، اسپانیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی