مهاجرت

مهاجرت از ایران

مهاجرت

مهاجرت از ایران

چه کشوری برای مسافرت خوب هست

  • ۰
  • ۰

یونان یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری دنیا در تمام طول سال می باشد. مثل هر جای دیگر در دنیا، برای داشتن سفری امن، لذتبخش و بدون استرس ، یک سری از کارها هست که باید در سفر به یونان از انجام دادن آن خودداری کرد. آنچه نباید در یونان انجام دهیم!

 دیدنی های یونان

در بازدید از کلیساها و صومعه ها با لباس نیم تنه نروید!

در اطراف یونان، زیباترین کلیساها و صومعه های تاریخی وجود دارد که قطعا ارزش بازدید را دارند. برای رفتن به برخی از این صومعه ها باید پوشش مناسب داشته باشید و با لباس برهنه و نیم تنه حتی برای مردان ، اجازه ورود داده نمی شود.

کلیساهای یونان


از تجهیزات نظامی عکس نگیرید!

به ویژه در برخی از جزایر دریای اژه، مثل لمنون، وسوس،ساموس و غیره، که تجهیزات نظامی در سراسر جزیره وجود دارد، عکس گرفتن ممنوع است. مطمئنا دلتان نمیخواهد به عنوان یک جاسوس دستگیر شوید. اینطور نیست؟

جزایر یونان

عکاسی ممنوع!


به آثار هنری موزه ها و مکانهای باستانی دست نزنید!

یونان کشوری پر از مکانهای باستانی ست. بیشتر آنها قوانین خاصی دارند که باید رعایت شود. به طور مثال در برخی مکانها نوشته شده دست زدن ممنوع، عکسبرداری با فلش ممنونع یا کلن عکسبرداری ممنوع! تابلوها را بخوانید و اگر نمیتوانید از راهنمای تور بپرسید.

موزه های یونان

موزه آکروپلیس آتن

بیشتر بخوانید: جزایر رویایی یونان

از شیر آب ننوشید!

بیشتر مردمی که به کشور یونان سفر می کنند، نمیدانند که آیا میتوان از شیر آب نوشید یا خیر.. آب لوله کشی سراسر کشور، قابل آشامیدن نیست. هر چند در شهرهای یونان مثل آتن و تسالونیکی، آب قاب نوشیدن در لوله وجود دارد ولی بهتر است قبل از استفاده سوال بپرسید یا یک بطری آب معدنی ارزان تهیه کنید! در مناطق کوهستانی در فصل بهار برخی بطری های خالی را از آب چشمه پر می کنند. به  طور کلی در جزایر یونان مثل میکونوس و سانتورینی نباید از آب لولوه کشی برای نوشیدن استفاده کرد!

یونان

آب آشامیدنی در یونان


بدون کلاه و ضدآفتاب از هتل بیرون نروید!

یونان کشوری آفتابی در تمام طول سال است. به ویژه در تابستان خورشید رد وسط قرار دارد و ممکن است دچار آفتاب سوختگی شوید. همیشه مجهز باشید. کلاه، ضدآفتاب، بطری آب و لباس مناسب داشته باشید.

سواحل یونان

ساحل آفتابی یونان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی