مهاجرت

مهاجرت از ایران

مهاجرت

مهاجرت از ایران

چه کشوری برای مسافرت خوب هست

  • ۰
  • ۰

یونان زادگاه المپیک، تئوری ها فلسفی متعدد و دموکراسی هستش. جزایر یونانی متعددی در این کشور وجود داره که چشم اندازی به فرهنگ، آشپزی، و سبک زندگی یونان داره و همچنین سواحل بی نظیر و مناظر خیره کننده در انتظارتونه. یک هفته جزیره گردی در یونان که از آتن شروع و به آتن ختم میشه ولی توقف های طولانی در جزایر شگفت انگیز سانتورینی، میکونوس و دلوس خواهیم داشت. با ما باشید.

 جزیره گردی در یونان

آتن یکی از محبوب ترین جاذبه های یونان برای شروع سفر هستش چرا که بزرگترین فرودگاه های کشور در این شهره. اصلی ترین جاذبه آتن، آکروپلیس هستش. داخل آکروپلیس میتونین از جاذبه هایی مثل پارتنون، معبد آتنا، تئاتر دیونیسوس و پروپیلی لذت ببرین. سایر جاذبه های آتن با تاریخ باورنکردنی شامل استادیوم پاناتینایکو، و گورستان باستانی کرامیکوس و موزه ملی آتن میشه.

آتن


  • دلفی  (سفر یکروزه از آتن)

دلفی یه جورایی مرکز دنیاست! دلفی جاییست که سنگ اوفالوس، مهمترین معجزه خدای آپولو وجود داره. امروزه دلفی به لطف مجاورتش با آتن و ویرانه های باستانی شگفت انگیز، بهترین سفر یکروزه در یونان به شمار میره. نباید معبد آپولو، موزه باستانی، یا صومعه آتنا با تولوس رو از دست بدین! مسیرهای کوهستانی و جاده های باریک زیادی در اینجا هستش که میتونه تفریحاتی مثل پیاده روی و دوچرخه سواری رو برای شما میسر کنه.

جاذبه های یونان

دلفی



  • سانتورینی (دو شب)

سانتورینی یکی از معروف ترین جزایر یونانی هستش که بخشی از جزایر سیکلادس در دریای اژه هم به شمار میره. این جزیره آتشفشانی از نمای خیره کننده، سواحل زیبا، و مجمع الجزایر دایره ای شکل بهره مند هستش. در وسط مجمع الجزایر یک دهانه آتشفشانی بزرگ هست و روستاهای اویا و فیرا درست در لبه اون واقع شدن. میتونین توی کافه های ساحلی این جزیره زیبا از کوفته کوجه سرخ شده و دلمه برگ مو لذت ببرین.

تور یونان

سانتورینی



  • میکونوس (دو شب)

میکونوس یکی دیگر از جزایر یونانی واقع در دریای اژه جنوبی، هستش که بهترین تفریحات شبانه و سواحل شنی بی نظیر رو به مسافران تور میکونوس ارائه می کنه. جاذبه های تاریخی و موزه های باستانی هم البته در این جزیره وجود داره. بدون رفتن به سواحل جزیره میکونوس، اینجا رو ترک نکنین که شامل آگیوس استفانوس، کالافاتی، و پلاتیس گیالوس میشه. در غروب آفتاب از کنار ساختمانهای سفید و کوچه های باریک و پیچ در پیچ رد بشین، از بوتیک ها خرید کنین و در رستورانها از غذای یونانی لذت ببرین.

جزیره میکونوس

میکونوس


  • دلوس (سفر نیم روزه از میکونوس)

میکونوس بهترین جا برای رفتن به دلوس ، زادگاه آپولو و آرتمیس در افسانه های یونانی هستش. دلوس خالی از سکنه هستش و برای بازدید از ویرانه های باستانی میتونین به اونجا سر بزنین. معابد آلتار، آپولو و دیونیسوس ، خانه کلوپاترا و سالن تئاتری که قدمتش به ۲۳۰۰ سال پیش برمیگرده در اینجا هستن. همچنین در دلوس موزه مجسمه های یونانی و تعدادی کافه بی نظیر وجود داره.

جاذبه های گردشگری یونان

دلوس


  • آتن (یک شب)

شب نهایی جزیره گردی در یونان رو در شهر آتن ، پایتخت یونان، سپری کنین. اگر در ابتدای سفر از موزه ها و جاذبه های اصلی آتن بازدید کردین؛ وقتشه در ۲۴ ساعت آخر، فرهنگ غنی این شهر رو درک کنین. به تماشای نمایشی در سالن تئاتر هرودس آتیکوس بروید و یا به تشویق بازی بسکتبال یونانی در استادیوم پاناتینایکوس بروید. و یا در سواحل آتن آفتاب بگیرید. روزتون رو با یک کباب سولاکی یونان تموم کنین و برای دسر هم به محله پلاکا یونان برین و کاتایفا بخورین.. فوق العاده خوش مزه هستش…

شهرهای یونان

محله پلاکا، آتن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی