مهاجرت

مهاجرت از ایران

مهاجرت

مهاجرت از ایران

چه کشوری برای مسافرت خوب هست

  • ۰
  • ۰

سرزمین اسپانیا با ٥٠٤٫٠٣٠ کیلومتر مربع مساحت، ‌پنجاه و یکمین کشور پهناور جهان و دومین کشور بزرگ اروپای غربی پس از فرانسه است و شامل شبه‌جزیره‌ی ایبری، جزایر بالئاریک، جزایر قناری، شهرهای سوته و ملیله در شمال آفریقا و برخی جزیره‌های دیگر در مقابل سواحل قاره‌ی آفریقا و خود شبه‌جزیره است. اسپانیا، کشوری واقع در شبه‌جزیره‌ی ایبری در جنوب غربی اروپا و از اعضای اتحادیه‌ی اروپاست.

اسپانیا

اسپانیا

firefox_screenshot_2015-04-07t12-02-38-693z-qprنام رسمی اسپانیا، پادشاهی اسپانیا و پایتخت آن، مادرید است. این کشور در شمال، با فرانسه و آندورا، در غرب با پرتغال، در جنوب با مراکش، در شرق با دریای مدیترانه و در غرب و شمال، با اقیانوس اطلس هم‌مرز است. زبان رسمی این کشور اسپانیایی است و بیش از پانصد میلیون نفر در دنیا به آن آشنا هستند. اسپانیا از جمله کشورهای پرجمعیت است. براساس آمار سال 2010 میلادی، جمعیت مردم این کشور حدود 4598901 نفر تخمین زده شده است.

اسپانیا

اسپانیا

4t9magxte-qpr بیشتر جمعیت مردم اسپانیا به دین مسیحی اعتقاد دارند. باید گفت دین رسمی کشور اسپانیا دین مسیحیت است. مذهب اصلی آنها نیز کاتولیک است. البته به غیر از مسیحی های کاتولیک ادیان دیگری نیز در این کشور وجود دارند. البته بد نیست بدانید حدود 20 درصد از جمعیت اسپانیا به هیچ دین و مذهبی اعتقاد ندارند و لائیک هستند. اما ادیانی همچون اسلام نیز در اسپانیا به چشم می خورند که جمعیت بسیار کمی دارند. همین موارد، سالانه میلیون ها گردشگر با تور اسپانیا از نقاط مختلف دنیا به این کشور سفر می کنند. با تور اروپا سفر کنید و از جاذبه های گردشگری اسپانیا لذت ببرید.

اسپانیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی