مهاجرت

مهاجرت از ایران

مهاجرت

مهاجرت از ایران

چه کشوری برای مسافرت خوب هست

  • ۰
  • ۰

فرانسه حدود 550 هزار کیلومتر مربع مساحت دارد. به همین دلیل لقب پهناورترین شهر اروپایی را به آن داده اند. از کشورهای هم مرز با فرانسه می توان به بلژیک، سوییس، لوکزامبورگ، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، موناکو و آندورا اشاره کرد. فرانسه

کد نام این کشور FRA و پایتخت آن پاریس است. حکومت این کشور جمهوری و ملیت مردم فرانسوی است. مرکز کشور فرانسه، شهر پاریس است. پاریس یکی از پرجمعیت ترین و بزرگ ترین شهرهای اروپاست. این شهر را مهد فرهنگ و هنر می دانند و هرساله میلیون ها نفر برای بازدید از پاریس به فرانسه مسافرت می کنند. شاید به طور متوسط گفت حدود 80 میلیون نفر در سال از این کشور بزرگ و زیبا بازدید می کنند.

فرانسه

images-qpr_1کشور فرانسه در سال 1998 میلادی با 70 میلیون گردشگر، مقام نخست کشورهای توریستی جهان را از آن خود کرد. این کشور از نظر تعداد سالانه گردشگران در مقامی بالاتر از اسپانیا، آمریکا، ایتالیا، انگستان و چین قرار دارد. البته همه این مسافران به قصد گردش به فرانسه نمی روند. فرانسه فقط برای تفریح و سپری کردن تعطیلات شهرت ندارد. این کشور که در خلال جنگ های جهانی اول و دوم بخش زیادی از ثروت و قدرت خود را از دست داد، یکی از بزرگ ترین کشورهای صنعتی در سراسر دنیاست. می توان گفت فرانسه دقیقا رتبه ششم را میان کشورهای صنعتی برتر دنیا از آن خود کرده است.

پاریس

فرانسه

slit-clipart-france-clip-art-france-clip-art-15-qpزیبایی کشور فرانسه در همه شهرهای آن قابل لمس است. اینگونه نیست که همه چیز در مرکز کشور یا فقط یکی دوشهر آن جمع شده اند. به هر شهر این کشور زیبا که سفر کنید، موردی برای شگفت زده و هیجان زده شدن وجود دارد. جمعیت کشور فرانسه حدود 65,447,374 نفر است. همچون دیگر کشورهای اروپایی، واحد اصلی پول فرانسه نیز یورو است. البته فرانسه واحد پول خود را نیز در کنار واحد پول ملی دارد و آن فرانک است.

پاریس

فرانسه

images-qpr

از آنجا که این کشور مهد هنر و فرهنگ های مختلف است، مردم با زبان های مختلف در آنجا صحبت می کنند. اما زبان اصلی این کشور فرانسوی است. در کنار زبان فرانسه، زبان های دیگری همچون آلساتین، باسک، Catalan و Corsican نیز در این کشور صحبت می شوند. در کشور فرانسه دین یک مساله کاملا فردی است. مردم ادیان مختلفی دارند. اما بیشتر آنها به دین مسیحی اعتقاد دارند از این رو کلیساهای زیادی در سطح شهرهای مختلف این کشور به چشم می خورند. در کنار مسیحیت، ادیانی همچون اسلام، پروتستان، بودایی و یهودی نیز در این کشور رواج دارند. اما همان طور که گفتیم دین اصلی آنها مسیحی است.

پاریس

 

فرانسه

هتل های فرانسه

دیدنی

نظرات (۱)

ممکنه در مورد تحصیل پزشکی در چک هم توضیح بدید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی