مهاجرت

مهاجرت از ایران

مهاجرت

مهاجرت از ایران

چه کشوری برای مسافرت خوب هست

  • ۰
  • ۰

اختلاف زمانی بین ایران و اروپا به چه صورت است


اختلاف زمانی بین ایران و اروپا ۲:۳۰ ساعت هستش. در واقع ایران دو ساعت و نیم از کشور های اروپایی مثل فرانسه، اسپانیا، ایتالیا و آلمان از نظر زمانی جلوتره. مثلا وقتی در پاریس، فرانسه، ساعت ۹ صبح هستش،در تهران ساعت ۱۱:۳۰ هستش. 

اختلاف زمانی ایران و اروپا

اختلاف مکانی بین ایران و فرانسه از راه هوایی ۲۶۲۶٫۷ مایل تخمین زده شده و مدت پرواز به طور تقریبی برای یک پرواز بدون توقف از تهران، ایران به پاریس، فرانسه و سایر کشورهای اروپایی حدود ۵ ساعت و ۲۷ دقیقه است. البته این زمان کاملا تقریبی هستش و همه چیز بستگی به نوع و سرعت هواپیما در تور اروپا داره. برای اطلاعات بیشتر درباره اختلاف ساعت ایران و اروپا! با ما همراه بشین..

 

اختلاف ساعت ایران و اروپا

 

  • برنامه ریزی جلسه در تهران و کشورهای اروپایی

متاسفانه بین ساعات کاری دو کشور فاصله زیادی وجود نداره. برای برنامه ریزی یک کنفرانس تلفنی یا یک جلسه حضوری برای دو کشور ، باید از ۱۰ صبح تا ۶ بعدازظهر در تهران و از ۸ صبح تا ۳:۳۰ بعدازظهر در پاریس، زمان بندی کنین. جوری که برای هر دو طرف مناسب باشه.



اگر در تهران زندگی میکنین و میخواین با دوستی در اروپا تماس بگیرین، میتونین از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱:۳۰ صبح به زمان خودتون باهاشون تماس بگیرین. به زمان اونا از ۷ صبح تا ۱۱ شب هستش. چرا که پاریس ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه از تهران عقب تر هستش.

اگر میخواین به کسی در ساعات کاری در اروپا دسترسی پیدا کنین، باید از ساعت ۱۱:۳۰ صبح تا ۷:۳۰ صبح تماس بگیرین. ولی بهترین زمان برای تماس گرفتن از ۹ صبح تا ۵ صبح هستش چونکه ساعت کاری آنها در این بازه زمانی هستش.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی