مهاجرت

مهاجرت از ایران

مهاجرت

مهاجرت از ایران

چه کشوری برای مسافرت خوب هست

  • ۰
  • ۰

چکار کنیم که در سفر به اروپا هزینه های کمتری داشته باشیم وصرفه جویی کنیم

همانطور که می دانید اروپا می تواند سفری باشد که کاملا جیب هایتان را خالی کند . اما این دللی نمی شود که برای ترس از هزینه ها از سفر به اروپا صرف نظر کنید . با چند حرکت هوشمندانه می توانید در سفرهای اروپایی صرفه جویی کنید .

27 راه برای صرفه جویی در سفر به اروپا

در اینجا ۲۷ راه برای صرفه جویی در سفر به اروپا را به مسافران تور اروپا پیشنهاد داده ایم تا حداکثر صرفه جویی را در تعطیلات به اروپا داشته باشید .

 

در جستجوی پروازهای ارزان قیمت باشید 

27 راه برای صرفه جویی در سفر به اروپا

۱- با مقایسه قیمت بلیط در خطوط هوایی مختلف و تاریخ سفر ، متوجه می شوید که بلیط هواپیما برای روزهایی از هفته به مقدار قابل ملاحظه ای ارزان هستند .

۲- با انتخاب پرواز می توانید در هزینه بلیط صرفه ویی کنید . پروازهای بدون توقف از پروازهای مستقیم قیمت بالاتری دارند . در پروازهای مستقیم ، هواپیما حداقل یک توقف خواهد داشت ولی پروازهای بدون توقف بدون معطلی شما را به مقصد می رسانند که البته گران تر هستند .

۳- اگر به مدت چند روز به سرچ پرواز پرداختید ، قبل از رزرو نهایی،  مخزن و کوکی ها را در لپ تاپ خود پاک کنید . سابقه جستجوی شما اغلب به وب سایت هایی اشاره می کند که بیشتر دیده اید و احتمالا سایت هایی هستند که قیمت بالاتری دارند .

۴- اگر به اروپا سفر می کنید احتمالا بیشتر از یک کشور خواهید دید . بنابراین رزرو بلیط رفت و برگشت ممکن است برایتان گران تمام شود . به نظر می رسد رزرو بلیط برگشت در آخرین مقصدتان عقلانی تر باشد . اگر از قبل بلیط بازگشت رزرو کنید ، مجبورید به همان شهر یا کشور اول برگردید . توجه کنید شما می توانید کشور پایانی خود را کشوری انتخاب کنید که بلیط برگشت ارزان تر باشد .

۵- اگر در طول فصول خلوت اروپا ، سفر کننید ، تخفیفات زیاید در پرواز و هتل ها به شما می دهند . با این تصمیم نیز می توانید از جمعیت دیوانه کننده توریست ها نیز فرار کنید و یک تجربه خوب سفر اروپایی داشته باشید .

۶- بعضی از کشورها در اروپا گران تر  هستند . حسابی تحقیق و پرس و جو کنید و مسیر سفرتان با توجه به آنها برنامه ریزی کنید . همچنین می توانید ترکیبی از مقاصد گران و ارزان را برای تجربه بهتر داشته باشید .

 

بیشتر بخوانید : مسافرت ارزان به اروپا

 

راهنمای رزرو بهترین هتل با قیمت مناسب در اروپا

27 راه برای صرفه جویی در سفر به اروپا

27 راه برای صرفه جویی در سفر به اروپا

۷- ممکن است بتوانید هتل های ارزان در حومه شهر پیدا کنید اما پولی که برای این منظور می خواهید صرفه جویی کنید را باید برای حمل و نقل در نظر بگیرید . اقامت در مرکز شهر بسیار مقرون به صرفه است زیرا شما به مکان های اصلی شهر و اکثر دیدنی ها به راحتی دسترسی خواهید داشت .

۸- رزرو هتل های ستاره دار ممکن است بیش از حد گران باشد .

۹- مسافرت گروهی همیشه ایده خوبی است ، چرا که اکثر هتل ها تخفیف های گروهی به شما ارائه می دهند .

۱۰- اتاق های یک خوابه هتل می تواند گران باشد ، بنابراین مسافرت با یک دوست یا همکار می تواند هزینه اقامت را کاهش دهد .

۱۱- اطمینان حاصل کنید که اقامت شما در هتل شامل صبحانه رایگان است . صبحانه یکی از مهمترین وعده های غذایی است .

 

با غذا و نوشیدنی ها مجبور نیستید بودجه خود را بسوزانید

27 راه برای صرفه جویی در سفر به اروپا

27 راه برای صرفه جویی در سفر به اروپا

۱۲- خوردن غذا در رستوران های اروپا می تواند مسخره کننده باشد ، برای این کار می توانید به یک سوپرمارکت بروید و غذاهای کوچک  بردارید و یا قبل از رفتن به بیرون دوتا ساندویچ درست کرده و همراه خود ببرید .

۱۳- از رستوران ها بیرون بیایید و به نانوایی ها و قنادی ها بروید . در اینجا می توانید یک میان وعده با قیمت مناسب بخرید .

۱۴- یک قانون است که خوردن غذا در حال نشسته در هر جایی هزینه بیشتری خواهید داشت .

۱۵- کوکتل ها و نوشیدنی ها می توانند هزینه شما را از کنترل خارج کنند . در عوض ، نوشیدنی از سوپرمارکت ها بردارید .

۱۶- در روزهایی از هفته می توایند به بوفه های غذای آماده بروید و تخفیفات خوبی بگیرید .

۱۷- رستوران ها، کافه های خانوادگی ، بسیار راحت تر هستند و در مقایسه با رستوران های مشهور قیمت بسیار مناسبی دارند .

 

بیشتر بخوانید : ۱۰ مکان سحرآمیز در اروپا

 

از تله های خرید فرار کنید 

27 راه برای صرفه جویی در سفر به اروپا

27 راه برای صرفه جویی در سفر به اروپا

۱۸- از خرید از مکان های گردشگری و مراکر خرید مشهور اجتناب کنید و به جای آن سری به بازارهای محلی بزنید و تفاوت قیمت فوق العاده ای را ببینید

۱۹ – سوغاتی ، مواد مورد نیاز و اقلام تزئینی را می توان از سوپرمارکت ها با قیمت ارزان تری خرید .

۲۰- اگر قصد تماس گرفتن با راه دور را دارید به راحتی می توانید بدون کارت تلفن این کار را انجام دهید و هزینه های رومینگ را کاهش دهید . وای فای رایگان به آسانی در اکثر مکان ها پیدا می شود و می توانید از طریق اسکایپ ، واتساپ و تلگرام با دوستان و خانواده تان تماس بگیرید.

 

راه های کاهش در هزینه بازدید از مکان های دیدنی اروپا

27 راه برای صرفه جویی در سفر به اروپا

27 راه برای صرفه جویی در سفر به اروپا

۲۱- مقصد سفرتان را از کشورهایی که واحد پول یورو دارند ، دور کنید . مجارستان ، لهستان ، کرواسی ، جمهوری چک ، لهستان، رومانی و بلغارستان از کشورهای بسیار زیبا و در عین حال ارزان تر از دیگر کشورهای اروپایی هستند .

۲۲- کارت Pass یا کارت های توریستی تهیه کنید . این کارت های برای برای جاهای دیدنی تخفیف دارند . به عنوان مثال با این کارت در رم ، مکان های تاریخی رم را ارزان تر خواهید دید . 

۲۳- برخی از موزه ها در روزهای خاصی از هفته یا ماه ، تخفیفات ویژه ای ارائه می دهند . اطلاعات این تخفیفات را در مرکز اطلاع رسانی گردشگری می توانید ببیند .

۲۴- سرگرمی های اروپا لزوما پولی نیستند . آثار تاریخی ، موزه ها ، پارک ها ، جشنواره ها و گالری های هنری در اروپا وجود دارند که کاملا رایگان هستند .

 

بیشتر بخوانید : چیزهای رایگان در اروپا

 

صرفه جویی در هزینه رفت و آمد بین کشورهای اروپایی

27 راه برای صرفه جویی در سفر به اروپا

27 راه برای صرفه جویی در سفر به اروپا

۲۵- اکثر شهرهای اروپایی بسیار ایده آل برای پیاده روی هستند ، بنابراین یک جفت کفش راحتی بپوشید و در اطراف قدم بزنید و به دیدن شهر بپردازید .

۲۶- مترو ، اتوبوس و تراموا ارزان ترین و راحت ترین وسایل حمل و نقل در اروپا هستند . خرید کارت های حمل و نقل روزانه و یا کارت های حمل و نقل عمومی ۱۰ سفره ارازن تر هستند .  

۲۷- سفر با قطار در بین کشورهای اروپایی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود . سفر قطاری شبانه نیز اغلب ارزان تر است و می تواند هزینه های زیادی را کاهش دهد . با این حال ، گاهی اوقات ممکن است پرواز مقرون به صرفه تر باشد ، بنابراین قبل از رزرو قیمت ها را مقایسه کنید .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی