مهاجرت

مهاجرت از ایران

مهاجرت

مهاجرت از ایران

چه کشوری برای مسافرت خوب هست

  • ۰
  • ۰

بهترین مکان های دیدنی در اروپا کدام هستند



اسم اروپا که می آید همه یاد برج ایفل، چشم لندن ، آلپ سوئیس و ایبیز وست مینستر می افتند ، اما اروپا چیزی فراتر از ایتهاست .

10 مکان سحرآمیز در اروپا


اگر شما دوست دارید نقاط پنهانی اروپا را کشف کنید ، باید از مکان های کمتر شناخته شده عجیب و غریب دیدن کنید . در این مقاله ۱۰ مکان سحرآمیز در اروپا را معرفی کرده ایم تا با تور اروپا ، سفری متفاوت را تجربه کنید .

اماکن دیدنی اروپا

فهرستی از بهترین اماکن دیدنی اروپا که توصیه میشود اگر امکان مسفرت دارید حتما سعی کنید در برنامه های سفر های آینده خودتان تعدادی از این اماکن دیدنی در اروپا را قرار دهید.

۱- اودنس دانمارک

10 مکان سحرآمیز در اروپا

اگر شما با آثار نویسنده هانس کریستین آندرسن آشنا باشید ، ممکن است با آمدن اسم اودنس به یاد داستان های معروفی وی بیفتید . مناظر زیبا ، مکان های نفس گیر و خیابان های برافراشته که برای عابران و دوچرخ هسواران طراحی شده است، شما را از شلوغی یک زندگی شهری دور می کند . هویت شهر در اطراف یادبود آندرسن ساخته شده است ، با چند موزه ، تندیس و مجسمه .

 

۲- خانه درویش ، روستای بلاگاژ ، بوسنی و هرزگوین

10 مکان سحرآمیز در اروپا

10 مکان سحرآمیز در اروپا

بلاگاژ یک روستای شهری واقع در منطقه Mostar بوسنی و هرزگوین است.  این شهر نماد صلح و آرامش است که در کنار رودخانه بونا واقع شده است . گنج واقعی بلاگاژ ، خانه درویشی است . این صومعه صوفی به خاطر جذابیت عرفانی ، صلح و آرامشش شهرت دارد . آب های آبی رودخانه بونا ، آسمان آبی روشن و خیره کننده ای و درختان سفید ، آرامترین و عرفانی ترین لحظات را برایتان خواهند ساخت .

 

۳- کویمبرا پرتغال

10 مکان سحرآمیز در اروپا

10 مکان سحرآمیز در اروپا

پایتخت پیشین پرتغال ، کیمبرا ترکیبی متمایز از فرهنگ پر جنب و جوش و تاریخ غنی است . این شهر محل یکی از قدیمی ترین دانشگاه های شناخته شده در جهان است ، علاوه بر این برخی از کلیساهای مستحکم با معماری زیبا که ریشه های آنها را به دوران رومی باز می گردد ، از ویژگی های این شهر هستند .

 

۴- الوموک چک

10 مکان سحرآمیز در اروپا

10 مکان سحرآمیز در اروپا

آیا فکر می کنید پراگ زیباترین شهر در تمام اروپا است ؟ خوب ، این ادعایی نیست که بتوان رقبای زیادی برای آن پیدا کرد ، اما تحقیق در مورد شهر اولوموک جمهوری چک ممکن است ارزشش را داشته باشد . این شهر شرقی جمهوری چک همانقدر زیبا است که پراگاست اما نه بیشتر . اولوموک یکی از شهرهای ارزشمند چک است . همچنین میراث جهانی یونسکو – ستون تثلیث مقدس در این شهر واقع شده است .

 

۵- روتنبرگ آلمان

10 مکان سحرآمیز در اروپا

10 مکان سحرآمیز در اروپا

روتنبرگ یکی دیگر از کشف های پنهان در قلب اروپا است که شما را به گذشته به دوره عجیب و غریب رنسانس و قرون وسطی می برد . هر گوشه و کنار این شهر دارای شواهدی از دوران گذشته است . از مسیر خطوط راه بروید و شاهد خانه های قدیمی ، پنجره های خلیج ، خیابان هایی با سبک گذشته ، قلعه ها و چشمه ها باشید .

 

۶- دهکده کوکاری ، جزیره ساموس یونان

10 مکان سحرآمیز در اروپا

10 مکان سحرآمیز در اروپا

این جزیره با شکوه به زیبایی و افسانه ها شهرت دارد . اینجا محل تولد فیثاغورث پدر ریاضیات ، فیلسوف اپیکوروس و ستاره شناس اریستارکوس می باشد . در تاریخ باستانی یونان ، ساموس یک مرکز تجارت مهم در دریای اژه بوده است . کوکاری یکی از دهکده های تفریحی در این جزیره است . کوه های بلند و آبهای آبی روشن ، کانال ها و غارها ، این مکان را به یک مقصد عالی برای لذت بردن از طبیعت به بهترین شکل ممکن تبدیل کرده است .

 

۷- بویوک آدا ترکیه

10 مکان سحرآمیز در اروپا

10 مکان سحرآمیز در اروپا

این شهر جزیره ای عجیب و غریب در ترکیه نسبتا ناشناخته مانده است . بویوک آدا در حدود هفت ساعت دور از استانبول واقع شده است و حدود ۳،۰۰۰ ساکن بومی دارد . قایق های آبی ، اقیانوس های درخشان ، خانه های با خطوط آجری و پشت بام های قرمز ، آب و هوای دلپذیر و باغ های فراوان ، این شهر را یک مقصد رویایی برای مسافران می دانند .

 

۸- سیویتا دی بانیورجیو ایتالیا

10 مکان سحرآمیز در اروپا

10 مکان سحرآمیز در اروپا

سیویتا دی بانیورجیو ترکیبی از دو شهر مبهم ایتالیایی است . Civita، که به نام “شهر مرگ” است و تنها شش ساکن دارد . این شهر بالای یک سنگ آتشفشانی مشرف به یک دره سرسبز قرار دارد و دارای جذابیت قرون وسطایی بی نظیر است . برای رفتن به این شهر باید از یک پل سنگی عبور کرد . این شهر مقصدی ایده آل برای کسانی است که به دنبال یک تجربه با تاریخ غنی اروپایی هستند .

 

۹- لیوبلیانا اسلوونی

10 مکان سحرآمیز در اروپا

10 مکان سحرآمیز در اروپا

لیوبلیانا با وجود اینکه پایتخت کشور اسلوونی است اما ناشناخته است . این شهر سرسبزترین پایتخت در تمام اروپاست . پوشش سبز غنی، رودخانه سبز زمردی لیوبلیانا سبز زمردی که در قلب شهر جریان دارد و مجموعه ای از کافه های تراس دار که در تابستان باز می شوند ، این مکان را مورد توجه اروپاییان قرار داده است .

 

۱۰- Giornico سوئیس

10 مکان سحرآمیز در اروپا

10 مکان سحرآمیز در اروپا

این کانتون در جنوب سوئیس با ساکنینی که زبان ایتالیایی دارد یکی از دیدنی های اروپا به شمار می رود . این منطقه یکی از زیباترین مناطق سوئیس است . قدمت آن به قرن ۱۴ میلادی می رسد . مجسمه سنگی قرن چهارم و رودخانه ای کوچک با پل دو قوسی که زیبایی آن را دو چندان کرده است .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی