مهاجرت

مهاجرت از ایران

مهاجرت

مهاجرت از ایران

چه کشوری برای مسافرت خوب هست

  • ۰
  • ۰
زیباترین مکان های گردشگری  کشور ایتالیا

مکان زیبا در ایتالیا به انتخاب گردشگران 

آیا تا کنون به ایتالیا سفر کرده اید و زیبایی های آن را از نزدیک دیده اید ؟ شهرهای ایتالیا مملو از مناظر زرق و برق و سواحل زیبا هستند که چشمانتان را خیره خواهند کرد .
فلورانس
به هر نقطه ای از ایتالیا که سفر کنید ، هزاران منظره خیره کننده خواهید دید . در اینجا ۱۰ مکان زیبا در ایتالیا البته به انتخاب گردشگران تور ایتالیا و توریست ها خواهید دید .

۱- فلورانس 

هر آنچه زیبایی انتظار دارید ، فلورانس همه را یکجا دارد . آیا می توانید در برابر معماری باشکوه ، نمای شاد و رنگی گنبد معروف کلیسای دوئومو ، روشنایی پیازا دلا سینیوریا و مجسمه های باشکوهش ، شلوغی بازار پونته وچیو و مغازه های اطراف رودخانه آرنو مقاومت کنید ؟ در فلوانس زیباترین و معروفترین نقاشی های جهان را خواهید دید . با توجه به آمار یونسکو در حدود ۳۰ دردص از مهمترین آثار هنری در جهان را می توانید در فلورانس ببینید .

فلورانس

۲- سن جیمینیانو

توسکانی یکی از استان های زیبای ایتالیاست . بر روی تپه ها شهر سن جیمینیانو بایستید و افق زیبا و متمایز آن را ببینید . برج های بلند قرون وسطایی و مرکز تاریخی دست نخورده و دیدنی ، ساختمان های عسلی رنگ و زرق و برق دار ، کوچه پس کوچه های پیچ در پیچ ، کلیساهای باشکوه با دیوار نگاری ها و معماری گوتیک و تپه هایی که با باغ های انگور و زیتون پوشیده شده اند . سن جیمینیانو به شهر برج ها معروف است .

سن جیمینیانو

سن جیمینیانو

۳- دریاچه گاردا 

دریاچه گاردا بزرگترین و دیدنی ترین دریاچه ایتالیاست که رتبه سوم را از نظر زیبایی در ایتالیا به خود اختصاص داده است . کوه های ناهموار در محاصره آب های آبی که می توانید با قایق در بین آنها عبور کنید . چشمه ها معدنی ، هتل های ساحلی و زیبایی های طبیعی از جمله چیزهایی است که می تواند شما را به سمت دریاچه گاردا بکشاند . تماشای غروب آفتاب در سواحل گاردا منحصربه فرد و معرکه است .

دریاچه گاردا

دریاچه گاردا

۴- روستای پوسیتانو 

ساحل آمالفی یکی از زیباترین مکان های دیدنی در ایتالیاست . پوسیتانو روستایی بسیار زیبا در این منطقه می باشد . صخره های ناهموار ، جنگل های سرسبز و مناظر دریایی شگفت انگیز از ویژگی های این روستا می باشد . خانه های رنگی با منظره های متنوع که از کوه به سمت دریا سرازیر میشوند ، گویی نقاشی زبردست آن به تصویر کشیده است . این روستا امروزه به یکی از جاذبه های توریستی تبدیل شده است .

روستای پوسیتانو

روستای پوسیتانو

۵- آپولیا

دریای کریستالی با آب های نیلگون ، سواحل سفید ، غارهای سنگی پنهان و طبیعت زیبا و بکر ، آپولیا را مورد علاقه بسیاری از ایتالیایی ها کرده است . افراد زیادی در تابستان این منطقه را برای تفریح و حمام آفتاب گرفتن انتخاب می کنند . تپه های پوشیده شده از درخت ، دریاچه های غنی از حیات وحش و باغ های زیتون از دیگر دلایل محبوبیت آپولیا می باشد . این منطقه حدود ۴۰ درصد روغن زیتون ایتالیا را تولید می کند .

آپولیا

آپولیا

۶- کاپری 

کاپری جزیره ای افسانه ای ، محبوب امپراتور تیبریوس در گذشته ، و بسیاری از هنرمندان و نویسندگان امروزی که در جستجوی مکانی برای الهام گرفتن هستند . این جزیره تاریخی بسیار زیباست . ویلاهای بزرگ ، سایت های باستان شناسی رومی و آب های مدیترانه این منطقه را از نظر گردشگران تور اروپا محبوب کرده است . کاپری بوتیک ها و کافه های شیکی نیز دارد .

کاپری

کاپری

۷- ونیز

امکان ندارد به ونیز سفر کنید و خاطره اولین دیدارتان را فراموش کنید . ونیز هرگز از ذهن بازدیدکنندگان حذف نمی شود . این شهر یکی از رمانتیک ترین و زیباترین شهرهای جهان است . غروب آفتابی که تنها در ونیز خواهید دید ، کارناوال های رنگارنگ ، قایق سواری در کانال ها و هزاران زیبایی دیگر باعث محبوبیت این شهر در بین جهانیان شده است .

ونیز

ونیز

۸- پنج سرزمین ایتالیا 

یکی از مکان های زیبا از نگاه گردشگران پنج سرزمین ایتالیاست . پنج روستای ماهیگیری که صخره های ناهموار آن در امتداد خط ساحلی نظر همگان را به خود جلب می کند . خانه های نقاشی شده در رنگ های شاد و متنوع ، بنادر کوچک با قایق های ماهیگیری ، مسیرهای پیاده روی با مناظر دیدنی فراوان ، باغ های زیتون و تاکستان ، مناظر دریایی به یاد ماندنی ، قایق سواری ، شنا در دریای آرام و همچنین تماشای غرب آفتاب از دلایل محبوبیت این منطقه است .

پنج سرزمین ایتالیا

10 مکان زیبا در ایتالیا

۹- ورونا

وورونا یکی از شهرهای محبوب در ایتالیاست . این شهر هنر و معماری منحصر به فردی دارد . علاوه بر اینکه ورونا برای تراژدی معروف شکسپیر ، رومئو و ژولیت معروف است ، برای خرابه های رومی ، سالن آمفی تئاتر و کلیساهای تاریخی نظر توریست ها را به خود جذب کرده است .

ورونا

10 مکان زیبا در ایتالیا

۱۰- سورنتو 

بدون شک سورنتو یکی از گزینه هایی است که ایتالیایی ها برای تعطیلات تفریحی خود انتخاب می کنند . این شهر در استان ناپل در جنوب ایتالیا قرار دارد . شهری تاریخی و پر پیچ و خم که دارای ساختمان هایی با سبک باروک و رنسانس هستند . این شهر به شهر لیمو ترش مشهور است . سورنتو یکی از مقاصد گردشگری محبوب در ایتالیا می باشد . این شهر گزینه ای ایده آل برای گذراندن تعطیلات تابستان است .

10 مکان زیبا در ایتالیا

10 مکان زیبا در ایتالیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی