مهاجرت

مهاجرت از ایران

مهاجرت

مهاجرت از ایران

چه کشوری برای مسافرت خوب هست

  • ۰
  • ۰

شهر اروپا که باید دید

برای کمک به برنامه ریزی گردشگران تور اروپا ، U.S. News لیستی از شهرهای برتر و پر جنب و جوش اروپا از نظر موزه ها ، رستوران ها ، شب زنده داری ها و اماکن تاریخی و تفریحی را از دید کارشناسان و گردشگران تهیه کرده است که ما در اینجا با استفاده از این لیست ده شهر برتر اروپا را نام خواهیم برد که دیدنشان را نباید از دست داد.

رم



۱- رم Rome

رم شهر هفت تپه و لذت بردن از افسانه های اسطوره ها. رُمولوس و رِموس، دو برادر دوقلو که برپایهٔ اسطوره‌های رومی بنیادگذار شهر رم بودند. ماده‌گرگی (گرگ کاپیتول) بدانها شیر می‌دهد. این دو بزرگ می‌شوند و آمولیوس عموی خود و کشندهٔ پدرشان را نابود می‌کنند.

سپس برفراز تپهٔ پالاسیوم شهر رم را پی‌می‌نهند و رمولوس نخستین شاه رم می‌گردد. اگر چه مورخان در مورد این افسانه ها تردید دارند، اما بیشتر گردشگران معتقدند که چیزی جادویی در این شهر وجود دارد و آن را در واتیکان و یا کولوسئوم حس می کنند.

رم

۲- پاریس Paris

شهر نور. میلیون ها گردشگر هرساله با تور فرانسه به پاریس سفر کرده و لحظات فراموش نشدنی را تجربه می کنند. رودخانه آرام سن ، موزه ها و کلیساهای صد ساله با معماری های نئوکلاسیک از جاذبه های گردشگری پاریس به شمار می روند.

پاریس

پاریس

۳- لندن London

ساموئل جانسون نویسنده معروف انگلیسی گفته است : ” شما هیچ مردی را پیدا نخواهید کرد که مایل باشد لندن را ترک کند. هنگامی که یک مرد از لندن خسته شده باشد در واقع از زندگی خسته شده است. ” بیش از دو قرن از دوران جانسون گذشته است ، اما سخن او همچنان در مورد این شهر صدق می کند و مسافران لندن به آن اعتقاد دارند.

لندن

لندن

۴- فلورانس Florence

این شهرستان کوچک در ایتالیا میان تپه های توسکانی واقع شده  و دارای تاریخی طولانی است. اگر مغازه ها و بوتیک های شیک و مد روز نبودند، با سفر به این شهر حس می کنید که به قرن ۱۴ سفر کرده اید.  بهترین دیدنی های ایتالیا را می توانید در این شهر ببینید.

فلورانس

فلورانس

۵ بارسلونا Barcelona

در بارسلونا مکان های تاریخی و بسیار عجیب و غریب خواهید دید. خیابان لارامبلا و کوچه های باریک Barri Gòtic. کلوب های شبانه ، کلیساهای مقدس و بزرگ برای همیشه در ذهن شما خواهد ماند .

بارسلونا

بارسلونا

۶- آمستردام Amsterdam

آمستردام بسیاری از چیزهای بیش از فقط پایتخت و بزرگترین شهر هلند است. این شهرستان زیبا با مرکز تاریخی فوق العاده که با کانال ها، پل ها زیبا، خیابان های باریک، و معماری جذاب در میان است. این شهر بزرگترین مرکز جذب توریست در این کشور می باشد.

آمستردام

آمستردام

۷- پراگ Prague

پراگ، شهر پل‌ها، شهر کلیساهای قدیمی و برج‌های طلایی، شهر کافکا و کوندرا، شهر فرهنگ و هنر ادب اروپاست. سفر به پراگ، به سفر به تمام اروپا می‌ماند. می‌گویند هیچ تور اروپایی بی تماشای پراگ کامل نمی‌شود و تماشای خود شهر، به این می‌ماند که تمام اروپا را گشته باشید.

پراگ

پراگ

۸- برلین Berlin

فرانسه در مورد پاریس بسیار خودشیفته است و افتخار آلمان شهر برلین است. برلین شهر عجیبی‌ است. شهری است با تاریخ ملموس. تاریخی که گوشه گوشه‌ی شهر به ما یادآوری می‌شود. تاریخی که در فیلم‌ها زیاد دیده‌ایم، شنیده‌ایم. برلین کمی با بقیه شهرهای اروپا متفاوت است. شهر با همه‌ی تاریخی بودنش، مدرن است. با همه‌ی خرابی زمان جنگ، جان گرفته و سرحال است.

برلین

برلین

۹- ونیز Venice

ونیز دلربا است. شهر آب. ونیز شهری‌ است با کوچه پس‌کوچه‌های باریک و تودرتو. خیلی از قسمت‌های شهر ونیز واقعاً در آب غوطه‌ورند و درِ بسیاری از خانه‌ها رو به قایق‌های پارک شده در کنار دیوارهای فرورفته در آب باز می‌شوند. اگر یک بار به این شهر سفر کنید خاطره آن برای همیشه در ذهنتان خواهد ماند.

ونیز

ونیز

۱۰- وین Vienna

وین محبوب دل‌دادگان موسیقی است. موسیقی بخشی جدایی‌ناپذیر از هویتِ شهریِ وین و وینی‌هاست. وینِ امروز شهری مدرن است، اما سایه‌ی سنت‌های دل‌نشین و قدیمی هنوز روی سر این شهر است. وین موزه‌های بسیار زیادی هم دارد و موزه‌ی تاریخ هنر در رینگ اشتراسه از زیباترین موزه‌های اروپا و حتی جهان است.

وین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی