مهاجرت

مهاجرت از ایران

مهاجرت

مهاجرت از ایران

چه کشوری برای مسافرت خوب هست

  • ۰
  • ۰

 سرمایه گذاری در کبک  در سال ۲۰۱۷ از ماه می آغاز شده است.. شرایط سرمایه گذاری در کانادا از طریق استان کبک به این صورت خواهد بود که حداکثر تعداد پرونده مورد قبول در این روش و در این بازه زمانی ۱۹۰۰ پرونده می باشد که کشور چین نیز تنها می تواند حداکثر ۱۳۳۰ پرونده به خود اختصاص دهد.

ویزای سریع برای همسر

پرونده ها بصورت تصادفی انتخاب می شوند و آنهایی که انتخاب نشدند برگردانده خواهد شد. البته کسانی که نمره زبانی B2 در زبان فرانسه داشته باشند شامل این محدودیتها نمی شوند و در اولویت اول بررسی قرار می گیرند. افرادی که مدرک زبان فرانسوی ندارند تا قبل از ژانویه میتوانند پرونده خود را ارسال نمایند. همچنین هزینه های قانونی افزایش پیدا کرده و به ۱۵.۱۱۱ دلار تغییر یافته که این هزینه قانونی بررسی پرونده از ابتدا تا انتهای پروسه می باشد. لازم به ذکر است که این هزینه برای کل پرونده می باشد و دیگر همسر و فرزندان هزینه قانونی نباید بپردازند.

کاریابی ایلیا

هم چنین داشتن قرارداد با یکی از موسسات سرمایه گذاری در کانادا معرفی شده از طرف دولت کبک پیش از ارسال پرونده الزامی میباشد. هر کدام ازین موسسات دارای طرفیت مشخصی از سوی اداره مهاجرت کبک بوده و اجازه تنظیم قرارداد بیشتر از آن طرفیت را ندارند. ویزا موندیال برای امسال نیز دارای ظرفیت مشخصی میباشد که به ترتیب اولویت متقاضیان این ظرفیت را به صورت کاملا تضمینی ارائه میکند.  هم چنین این شرکت بر اساس بسته مخصوص سال ۲۰۱۷ به صورت تضمینی امور مربوط به این ویزا را انجام خواهد داد و در صورت عدم دریافت نتیجه مطلوب تمام هزینه حق الوکاله را عودت میکند. ما تاکنون در ۱۰۰٪ پرونده های اجرایی موفق بوده ایم و در صورتی که متقاضی واجد شرایط باشد بالاترین کیفیت در ارائه خدمات را ارائه خواهیم کرد. 

ویزا موندیال با سالها تجربه در این امر و داشتن پرونده های موفق  و نمایندگی رسمی برخی بانک ها و موسسات مالی و اعتباری معرفی شده از سوی اداره مهاجرت کبک آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به سرمایه گذاری در استان کبک بوده و از متقاضیان دعوت میکنیم برای شروع پروسه فرم ارزیابی مهاجرت سرمایه گذاری را تکمیل کرده یا با دفاتر ما در کانادا یا ایران تماس حاصل نمایند تا با مشاورین و اعضای شورایمشاورین رسمی مهاجرت به کانادا و عضو سازمان ICCRC مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند. گاها مهاجرت به کانادا از طریق راه های کم هزینه تر نیز امکان پذیر بوده و لذا با توجه به اینکه شرکت ویزا موندیال در تمامی زمینه های عزیمت به کشور کانادا فعالیت دارد مشاورین میتوانند بهترین راه را پیشنهاد بدهند.

فرم ارزیابی سرمایه گذاری کبک

فایل راهنمای سرمایه گذاری در کبک

[tabs tab1=”درباره کانادا” tab2=”پیش‌نیازها” tab3=”مراحل اقدام” tab4=”مدارک مورد نیاز” tab5=”سوالات”][tab]

کانادا دومین کشور پهناور دنیا ست که بخش زیادی از خاک آن به دلیل سرمای هوا نزدیک به قطب شمال خالی از سکنه است. کانادا از شرق با اقیانوس اطلس شمالی از غرب با اقیانوس آرام از شمال با اقیانوس منجمد شمالی و در جنوب با آمریکا هم مرز است.

مساحت این کشور در حدود ده میلیون کیلومتر مربع می باشد.

پادشاه کشور کانادا ملکه الیزابت دوم است که قانون به نام و امضای او رسمیت و ضمانت اجرایی می یابد. کانادا از ده استان و سه قلمرو تشکیل شده است که در مجموع زیر پوشش دولت فدرال قرار گرفته اند و کانادای متحد را پدید آورده اند.
هر چند کانادا پس از روسیه بزرگترین کشور جهان است اما جمعیت آن تنها حدود 1/5 جمعیت روسیه یعنی 35 میلیون نفر می باشد.

کبک
استان کبک که به عنوان ایالت زیبا توسط محلی هایش شناخته میشود بزرگترین شهر شرقی کانادا با جمعیتی بالغ بر 7600000 نفر می باشد. کبک یکی از قدیمیترین شهر های کانادا است. کبک با وجود تاریخ 400 ساله اش شهریست دیدنی و پر از فضاهای پر جنب و جوش. دانشگاه لاوال و دانشگاه مونترال و دانشگاه مگیل در این شهر واقع شده اند.  تحصیل در استان کبک سالیاته متقاضیان بی شماری را راهی این استان سردسیر میکند.

زبان
فرانسوی زبان رسمی و اداری در ایالت کبک کانادا می باشد هر چه اغلب آنها به انگلیسی نیز مسلط می باشند با این حال نسبت به زبان فرانسوی تعصب خاصی دارند. مونترال دومین شهر بزرگ کانادا و دومین شهر بزرگ فرانسوی زبان در دنیا می باشد که در استان کبک قرار گرفته است.

مردم
خانواده های مهاجر بسیاری برای زندگی به کانادا می آیند پس این امری بسیار عادیست که ساکنین کانادا مهاجرین را می پذیرند و با آنها سازگاری پیدا میکنند. احترام به آزادی و نظر مردم یک قانون اساسی در اجتماع کاناداست. قانون شماره 1 در میان مردم کبک احترام گذاشتن به مردم و اموالشان است. فرد با داشتن ویزای اقامت دائم کار در کانادا از تمامی حقوق یک شهروند بومی به جز حق رای برخوردار است.

مذاهب
اکثریت مردم کبک (حدود 80%) دارای آیین مسیحیت هستند که 75% آنها را کاتولیک ها تشکیل میدهند. مسلمانان نیز 3.2% از کل مذاهب را به خود اختصاص می دهند.

گردشگری
کبک ایالتی است که دارای گونه های مختلفی از گیاهان و حیوانات می باشد و سالانه تعداد بی شماری گردشگر برای دیدن طبیعت زیبا و بکر کبک به این شهر می آیند. در سال 2010 در حدود 27 میلیون توریست از این شهر بازدید کردند که ¾ آنها از داخل کانادا و ¼ دیگر از خارج از کانادا بوده اند.
گردشگران فرانسوی که به کبک می آیند طولانیترین اقامت را در این شهر دارند.

آب و هوا
در استان کبک تغییرات آب و هوایی نسبت به هر منطقه متفاوت است. هوای این منطقه از دنیا در حدود 5 تا 6 ماه به معنی واقعی سرد می باشد و زمستان گاها تا 6 ماه ادامه میابد.
برف و باران در این منطقه فراوان می باشد و 16% آب شیرین جهان را به خود اختصاص داده و شهروندان بابت آب هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنند. در استان کبک تابستان به معنای واقعی آن وجود دارد و تقریبا 2 تا 3 ماه از سال کاملا گرم و مرطوب می باشد. بها ر و پاییز در این منطقه به مفهوم واقعی وجود ندارد.

اقتصاد
اقتصاد در کبک یک اقتصاد مدرن صنعتی و باز است که باعث ایجاد تعادل تجاری مثبت می شود. از امضای توافق نامه تجارت بین آمریکا و کانادا در سال 1987 صادرات کبک به خاک ایالات متحده افزایش قابل توجهی داشته است. اقتصاد کبک نیز مانند دیگر کشورهای بزرگ صنعتی عمدتا بر پایه ی بخش خدمات وهم چنین تولید میباشد. حدود 85% از صادرات کانادا به آمریکا میرود. روابط اقتصادی میان فرانسه و کبک نیز حائز اهمیت می باشد.


واحد پول
واحد پول این کشور دلار کانادا می باشد.

[/tab][tab]

شرایط اولیه مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در استان کبک

داشتن حداقل 1.600.000 دلار کانادا دارایی (به تنهایی یا به همراه همسر)
• داشتن تجربه مدیریتی در یک تجارت یا کشاورزی یا صنعتی و یا همچنین کار برای نمایندگان بین المللی و یا دولت جائیکه حداقل غیر از خود متقاضی 2 کارمند تحت نظر وی وجود داشته باشند (درصورتیکه فرد مالک بیزینس نباشد باید 5 کارمند تحت نظر خود داشته باشد). این تجربه باید حداقل 2 سال از 5 سال اخیر باشد و شامل مسئولیتهای مربوط به تصمیم گیری، نیروی انسانی و منابع مالی باشد.
• تمایل به اقامت در استان کبک و سرمایه گذاری مبلغ 800.000 دلار کانادا توسط یک واسطه مالی مانند بانک. این مبلغ باید به مدت 5 سال در یکی از موسسات بانکی و یا مالی کانادا سرمایه گذاری شود و پس از 5 سال بدون سود در فاصله زمانی ۳۰ روز به فرد متقاضی بازگردانده می شود. (درصورتیکه متقاضی نتواند مبلغ 800.000 دلار را تهیه نماید می تواند 220.000 دلار به حساب یکی از موسسات مالی کبک واریز کرده و درخواست وام نماید که در اینصورت مبلغ 220.000 دلار بازگردانده نخواهد شد. معمولا متقاضیان ترجیح می دهند که وام بگیرند تا اینکه مستقیما 800.000 دلار سرمایه گذاری کنند.)
• علاوه بر این موارد، مهارت زبانی، سایر مهارتهای مرتبط با تجارت فرد و همچنین سن متقاضی در کل پروسه تاثیرگذار است.

شرایط ارسال پرونده سرمایه گذاری کانادا:

• پرونده ها باید به مونترال فرستاده شوند.
• هر شخص تنها می تواند یک پرونده ارسال کند

  • متقاضی در صورتی که بخواهد از مهارت زبان انگلیسی و فرانسوی امتیازی اخذ کند باید حتما نمره آزمون زبان فرانسوی یا انگلیسی را به همراه پرونده ارسال نماید.

 امتیاز بندی مهاجرت کاری به استرالیا

[/tab][tab]

مراحل مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در استان کبک

مرحله اول: جمع آوری و آماده سازی مدارک. برای فرستادن پرونده تمامی مدارک باید آماده و کامل باشند. پرونده های ناقص به همراه هزینه قانونی پس فرستاده خواهند شد.

مرحله دوم: دریافت نامه از طرف اداره مهاجرت: در این مرحله که تا 30 روز پس از اتمام مهلت ارسال پرونده ها به طول می انجامد، متقاضی نامه ای دریافت خواهد کرد که پرونده وی باز شده است و باید بقیه مدارک و فرمها را ارسال نماید. پرونده ها می تواند بدون مصاحبه و یا با مصاحبه پیش رود.

مرحله سوم: دعوت به مصاحبه. در این مرحله نیت متقاضی از اقامت در کبک، مدارک وی، قرارداد سرمایه گذاری، داراییها و نحوه بدست آوردن آنها بررسی می شود. این مصاحبه در کشور ترکیه صورت گرفته و یک ساعت و نیم طول می کشد.

مرحله چهارم: درصورت قبولی متقاضی در بررسی پرونده CSQ را از طریق ایمیل خود دریافت می کند.

مرحله پنجم: ارسال مبلغ 220.000 دلار در مهلت ۱۱۰ روز. نکته مهم این است که متقاضی باید از قبل با یکی از موسسات اعلام شده از سوی اداره مهاجرت کبک برای ارسال این مبلغ قرارداد نوشته و جای خود را رزرو کرده باشد. متاسفانه در حال حاضر به دلیل محدودیت هایی که از طرف دولت کبک در خصوص انتقال مبلغ سرمایه گذاری به بانک اعمال شده انتقال این مبلغ نیاز به اخذ مجوزهای دولت فدرال را دارد. امیدواریم با توجه به روی کار آمدن دولت لیبرال جدید کانادا این سد و محدودیت ها از بین بروند. ویزا موندیال همواره در خصوص دریافت مجوز از دولت فدرال کانادا پیگیر بوده و برای متقاضیان این مجوز را دریافت کرده است.

مرحله ششم:  انجام آزمایشات پزشکی و عدم سوء پیشینه و اقدام برای دریافت PR

[/tab][tab]

مدارک مورد نیاز برای سرمایه گذاری در استان کبک

• کپی برابر با اصل پاسپورت ها (داشتن اعتبار برای حداقل 1 سال)
• پرینت حساب فرد متقاضی در 6 ماه گذشته
• فرم دکس با امضا اصلی متقاضی و همسر (و در صورت داشتن فرزند گروه سنی ۲۲ سال و بالاتر)
• قرارداد سرمایه گذاری با متقاضی (نسخه اصلی امضا شده توسط هر دو طرف
• هزینه ۱۵۰۰۰$ قابل پرداخت توسط چک از یک موسسه مالی کانادایی
• ارزیابی املاک
• اسناد مالکیت
• درصورت داشتن سهام: اساسنامه شرکت، ثبت شرکت و آگهی تغییرات و صورتهای مالی شرکت
• درصورت داشتن تجربه مدیریتی در یک شرکت: گواهی کاری با داشتن موارد زیر:
1. اطلاعات تماس
2. وظایف و شرح شغلی
3. حقوق دریافتی
• و همچنین فیش حقوقی
• لیست بیمه کارمندان تحت نظر
• سابقه کسب اموال
• چارت سازمانی
• مدارک تحصیلی و یا دیپلم های گرفته شده متقاضی اصلی
• فرمهای مربوطه

[/tab][tab]

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی