مهاجرت

مهاجرت از ایران

مهاجرت

مهاجرت از ایران

چه کشوری برای مسافرت خوب هست

  • ۰
  • ۰

 

چگونه از فستیوال های رایگان در آلمان لذت ببریم

واسه شناختن یک کشور، هیچ راهی بهتر از شرکت کردن در فستیوال های آن نیستش. اگر دوست دارین که مردم آلمان رو بیشتر بشناسین و با فرهنگ، سنت ها و هنرشان بیشتر آشنا بشین، با ما همراه باشین تا بهتون بگیم چگونه از فستیوال های رایگان آلمان لذت ببریم!

 فستیوال های آلمان

کارناوال آلمان

کارناوال در آلمان که به آن “فصل پنجم” هم گفته می شه، یک مراسم پر هیجان و پر طرفدار هستش. از ویژگی های این جشن، رژه های گروهی، رقص، و گروه های عروسکی با لباسهای عجیب و غریبه و همه جا توپ های رنگی دیده میشه. کارناوال در سراسر کشور برگزار میشه ولی در کلن، دوسلدورف، مونستر و ماینز به طور ویژه ای جشن گرفته می شود.

فستیوال  Carnaval


 

فستیوال بین المللی فیلم در برلین

در ماه فوریه هر سال، برلین مراسک فرش قرمز را برگزار می کنه و میزبان فستیوال بین المللی فیلم هستش. تصور کنین! بیش از ۴۰۰ فیلم در سراسر دنیا هست که  با تئاترها و نمایش های جذاب برای علاقمندان در تور آلمان برگزار می شه.

جشنواره برلین

اصغر فرهادی، Red Carpet


 

فستیوال می دی

در برلین فستیوال می دی، روز کارگر هستش که از جانب گروهی از معرضین جشن گرفته میشه. در تلاش برای تبدیل این شورش سالیانه به اتفاقی مثبت، سعی بر این دارند که این روز را به یک جشن تبدیل کنند.

فستیوال های آلمان

فستیوال May Day


 

کارناوال فرهنگ ها در برلین

این هم یه کارناوال منحصر به فرد در تابستان هستش. یک جشن رنگارنگ که ۴ روز در خیابانها ادامه داره و بیش از ۱٫۵ میلیون بازدیدکننده به خودش جذب می کنه. در این مراسم میتونین از غذاهای عجیب و غریب، کنسرت، پارتی، رژه های تزیینی، رقص از ۷۰ کشور مختلف رو تجربه کنین.

جاذبه های آلمان

فستیوال Cultures

  • ۹۷/۰۸/۰۹
  • غلام مهاجری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی